Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Ystäväni lyijykynä

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Ystäväni lyijykynä Empty
ViestiAihe: Ystäväni lyijykynä   Ystäväni lyijykynä Icon_minitimeKe 11 Kesä 2008, 16:10

Kun kaikki muutkin..

Audra

Lyijykynä sen takia, että värien käyttö tuottaa minulle mielettömiä vaikeuksia yksinkertaisuuteen taipuvaisena. Meen niitten kanssa sekasin, kun niitä on niin paljon : D Pahoittelen yksinkertaisuutta, epämuodostumia mittasuhteissa ja muuta mukavaa, mutta tämä nyt sattuu olemaan vaan suuntaa antava vedos. Kommenttia ois kivaa saada jos kuvasta mielestänne löytyy jotain hyvää, tai parannettavaa.

Lisää piirrustuksia tulee varmaankin piakkoin ?

Mahdollisesti minusta olisi myös fanarttejen tekijäksi, tekemisestä kun tuppaa yleensä olemaan puutetta, joten jos vaan joku uskaltaa päästää Akapuksen tärvelemään hahmonsa niin valmiina ollaan (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Ystäväni lyijykynä Empty
ViestiAihe: Vs: Ystäväni lyijykynä   Ystäväni lyijykynä Icon_minitimeKe 11 Kesä 2008, 16:15

Minun Kitsunen voisit tehdä^^ Minä uskallan
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Ystäväni lyijykynä Empty
ViestiAihe: Vs: Ystäväni lyijykynä   Ystäväni lyijykynä Icon_minitimeKe 11 Kesä 2008, 16:20

Selvä, Kitsunesta yritän saada aikaan fanartin. Värejen kanssa jos yllyn sotkemaan niin minua ei saa siltikkään tappaa : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Ystäväni lyijykynä Empty
ViestiAihe: Vs: Ystäväni lyijykynä   Ystäväni lyijykynä Icon_minitimeKe 11 Kesä 2008, 16:25

Oih, miii, mii!! *heiluttaa kättään*
Jos viitsisit miun Reetusta piirtää kuvasen? Tai jostakusta muusta hahmostani, ihan miten itse haluat n.n?
Takaisin alkuun Siirry alas
Berry
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Berry


Viestien lukumäärä : 513
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 20.04.2008

Ystäväni lyijykynä Empty
ViestiAihe: Vs: Ystäväni lyijykynä   Ystäväni lyijykynä Icon_minitimeKe 11 Kesä 2008, 16:46

Hii, olisi kiva saada kuva sofiasta<3 Jos vielä hommia itsellesi kelpuuttelet? :'>>
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Ystäväni lyijykynä Empty
ViestiAihe: Vs: Ystäväni lyijykynä   Ystäväni lyijykynä Icon_minitimeKe 11 Kesä 2008, 18:41

Kelpuuttelen toki.

Eli nyt piirrettävänä on vänän Kitsune, Severin Reetu ja Vertsun Sofia. Koitan saada kuvat pian skannattua, sitä ennen tietenkin ois kivaa piirtääkkin ne :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Ystäväni lyijykynä Empty
ViestiAihe: Vs: Ystäväni lyijykynä   Ystäväni lyijykynä Icon_minitimeKe 11 Kesä 2008, 23:18

Kitsunen kuva on jo valmiina, mutta en ole varma skannaanko tätä versiota.. Parannella sitä ainakin pitää, mutta jos päädyn skanneria käyttämään niin teen sen myöhemmin tänään : D Ois aika mennä tutimaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Ystäväni lyijykynä Empty
ViestiAihe: Vs: Ystäväni lyijykynä   Ystäväni lyijykynä Icon_minitimePe 13 Kesä 2008, 13:55

Jos sinulla nyt ei kummemmin jonoa ole, voisin olla kovin kiitollinen Námornìkin kuvasta <'3

Kiitoksia jo etukäteen ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Ystäväni lyijykynä Empty
ViestiAihe: Vs: Ystäväni lyijykynä   Ystäväni lyijykynä Icon_minitimePe 13 Kesä 2008, 17:30

Námornìkista siis kanssa tulossa kuva (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Ystäväni lyijykynä Empty
ViestiAihe: Vs: Ystäväni lyijykynä   Ystäväni lyijykynä Icon_minitimeLa 14 Kesä 2008, 07:20

Reetu on valmiina ja pääsen varmaankin skannailemaan tänään. Toivottavasti, Sever, köh olet halunnut nähdä hänet ilman paitaa, koska sellaisena se siihen eksy. Mun käsi ei aina pysy hallinnassa.

Viimenen fanartti menee muuten Kittyhille ja sitten lopetan näitten tuhertelun, Valhallasta löytyy kyllä paljon parempiakin arttejen piirtäjiä : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Ystäväni lyijykynä Empty
ViestiAihe: Vs: Ystäväni lyijykynä   Ystäväni lyijykynä Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ystäväni lyijykynä
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: TAIDE :: KUVATAIDE-
Siirry: