|
|
| Arvostele edellinen käyttäjä | |
| | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Arvostele edellinen käyttäjä Pe 02 Marras 2007, 14:22 | |
| |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Arvostele edellinen käyttäjä Ma 12 Marras 2007, 18:27 | |
| nick: minusta mielenkiintoinen numero: 9 ava: onkos se tuo kuva? SÖPÖ : 10 signature: Lyhyt,hyvä Numero: 8 loppunumero/arvio: Nickissä ei ole vaihtamisen tarvetta, en teidä olisko tuota pitänyt sanoa Ja kuva söpö, minusta ainakin en ole varma mitä pojat tykkäävät, siis jos täällä poikia on Allekirjoitus josse on tuo signature en anna arviota koska sitä ei ole.. En ainakaan ole viesteissä huomannut, tarkistan asian.. Numero: 10- ps. Jos saan lisätä tähän juttuun kirjoitustavan? Niin se tulee tässä Kirjoitustapa: Kiva numero: 8 (lopullinen numero taitaa pysyä samana?) |
| Aihe: Vs: Arvostele edellinen käyttäjä Ma 12 Marras 2007, 18:35 | |
| Nick: Ihana, ja erityinen. Se on vaan jotenkin niin mukavan oloinen. ~10
Avatar: Sekin on vaan niin ihuna, ei ihan kuitenkaan mikään tavallinen ~10-
Signature: Rakastaa ja rakastaa. Pidän siitä. Se on niin ihanan runollinenkin ~10+ ^^
Loppunumero/arvio: Kaikki oli jotenkin niin erityistä. Tykkäsin erityisesti tuosta sinun nimestäsi ja signaturstasi. Kuva oli myös hyvin erikoinen ja melko jopa suurikin. En tiedä kaikki oli vain niin kivannäköistä ^^ Numero on siis ~10
No minekin laitan sen kirjoitustavan, niin se olisi varmaankin se ~9
Mutta loppunumero on ehta ~10 |
| | | Aida Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 838 Ikä : 32 Paikkakunta : Carmila Registration date : 11.08.2007
| Aihe: Vs: Arvostele edellinen käyttäjä Ti 13 Marras 2007, 13:30 | |
| Nick: Ää, olen huono sanomaan mistään mitään^^ Pidän kyllä tästä nickistä kovasti! Se on jotenkin niin nätti. Välistä kyllä tulee mieleen pojan nimi Severi, mutta ei anneta sen haitata. Ihana nickki sinulla : ) Omaperäinen myös, siksi pidän siitä kovasti. Liian tavallinen nicki kuten Matti, olisi ollutkin tylsä. Mutta tämä ei ole! Numero: 9½
Avatar: Hei, olenko mä sokea, vai onko tuossa tosiaankin Miroku? Hänestä ainakin pidän kovasti, ja avassasi tosiaan välittyykin jokinmoinen tunnelma, jota en osaa kuvata. Pidän avan väreistä paljon. Kaunis ava, hupaisakin ehkä. : D Numero: 10
Signature: Hetkonen unohdin sen jo. ^^ No nyt, hyvän sanoituksen olet tähän kohtaan valinnut. Pidän siitä. KAUNIS tämäkin. Hoen liikaa? Kaikki vain mitä sinusta piti arvostella sattui nyt minun silmääni kauniina. En oikeen osaa sanoa muuta kuin, että kauniit sanat, ja pidän myös niiden merkityksestä. Pidän myös allekirjoituksessasi siitä miten olet lihavoinnut ja kursorivoinnit sommitellut. Numero: 10+
Kokonaisuus: Kaunis. Tarvitseeko muuta sanoakaan? No joo, tuntuu hieman tylyltä jättää tämä kohta vain yksisanaiseksi. Pidin kovasti avastasi, nickistäsi ja allekirjoituksestasi, kaikki olivat niin kauniita, jokainen omalla tavallaan. Ne olivat myös osalti omaperäisiä, ja sitä arvostan. Kokonaisuudesta sai myös sen käsityksen, ettet ole vain hutaissut ekaa avaa ja allekirjoitusta jotka silmiin sattuivat. Hyvä! Numero: 10plusplus, vaikka yhden ysipuolen annoinkin. Tosin olisin yhtä hyvin voinut laittaa siheen kohtaan kympinkin, vaikeaa. : D Ai niin, halusin nyt jonnekkin mainita että avani kuvasin iste espanjan matkallani. Ja allekirjoituksenkin epäsujuvalla runosuonellani runoilin. | |
| Aihe: Vs: Arvostele edellinen käyttäjä La 08 Joulu 2007, 21:39 | |
| Nick: Ei niitä tavallisimpia, ja siksi se onkin ihana ~9
Avatar: se on kaunis ja omaperäinen ~10
Signature: hauska : D ~9+
Kokonaisuus: Ihana, omaperäinen valloittava. ~10+
Viimeinen muokkaaja, Kiyoe pvm Pe 21 Maalis 2008, 18:27, muokattu 1 kertaa |
| Aihe: Vs: Arvostele edellinen käyttäjä Ti 08 Tammi 2008, 17:17 | |
| Nick: Oikein kiva ja persoonallinen. Sopii sinulle hyvin ja on yksinkertaisen tyylikäs. 10
Avatar: SÖPÖ Pidän itsekkin freteistä. 9-
Singnature: Kiva runo. Ei paljon muuta sanottavaa siitä. 9-
Kokonaisuus: Persoonallinen. Jankkaan sitä sanaa koko ajan, mutta ihan tarkoituksella. kokonaisarvosanaksi annan 10-, koska se on niin mahtava. Miinus tulee siitä, että nicki ja avatar eivät sovi aivan niin hyvin yhteen, mutta kumpaakaan ei ole tarvetta vaihtaa.
PS: Eikö topicin nimi kannattaisi olla "Arvoste edellinen käyttäjä"? Onko siinä virhe vai olenko vain ymmärtänyt asian väärin? |
| Aihe: Vs: Arvostele edellinen käyttäjä To 10 Tammi 2008, 12:13 | |
| Nick: Kaunis, tulee mieleen Lyyra(tai oikeastaan Lyra), josta opin pitämään erään kirjan myötä. Nickisi on myös harvinainen ja persoonallinen, joka lisää sen viehättävyyttä. 10
Ava: Jotenkin vähän keinotekoisen näköinen, mutta silti kaunis, kivat värit. 9-
Signature: Kaunis runo oletkohan itse tehnyt?(: 10
loppunumero/arvio: Kaunis kokonaisuus, sopivat yhteen. 10- |
| Aihe: Vs: Arvostele edellinen käyttäjä Su 13 Tammi 2008, 19:23 | |
| Nick: Nätti, kiva, ihana, tykkään ja aika kaunis! 9+
Ava: Toosi ihana! Söpömpääkin söpömpi. 10
Signature: ooh!! 9½
Loppunumero/arvio: Tykkään kissoista! kaikki oli ihania. 10++ |
| Aihe: Vs: Arvostele edellinen käyttäjä Su 13 Tammi 2008, 22:54 | |
| Nick:Todella ihana. Tulee kukka mieleen. 9
Ava: Ihan ihastuttava, mutta siihen kyllästyy nopeasti 8
Signature: vaikka ei ole. 7
Loppunumero/arvio: -9 |
| Aihe: Vs: Arvostele edellinen käyttäjä To 17 Tammi 2008, 21:14 | |
| Nick: Miss Darcysta tulee Jane Austen ja kesä mieleen, ja mikäpä sen mukavampaa. 9
Avatar: Mm, tiikeri. <3 Eksotiikkaa ja lämpöä sinun avatarista ei ainakaan puutu. <3 8½
Signature: Ranskaako? 7
Loppunumero/arvio: 8+ |
Viestien lukumäärä : 838 Ikä : 32 Paikkakunta : Carmila Registration date : 11.08.2007
| Aihe: Vs: Arvostele edellinen käyttäjä Ke 23 Tammi 2008, 11:01 | |
| Nick: Jostain syystä pidän siitä kovasti! Todella suloinen ja erilainen nickki! : ) 10
Avatar: Vooi, kuinka söpö tämäkin! Oikein lutuinen ja ihana! 9½
Signature: Sinulla ei taida olla? Tai ainakaan minulla se ei näy : /
Loppunumero/arvio: 9½, siisti ja toimiva kokonaisuus, ainut miinus mikä minulta löytyy, on juuri tämä allekirjoituksen puuttuminen. Mutta kokonaisuus on oikein hieno!
Niin ja Cyyra, topicin nimen tosiaan pitäisi olla "Arvostele edellinen käyttäjä", eikä "Arvostele seuraava käyttäjä". Tämä aiheen luojalla, on varmaan käynyt pieni ajatusvirhe : ) Vaihdoin nyt topicin nimen oikeaksi, kiitos Cyyra huomautuksesta! | |
| Aihe: Vs: Arvostele edellinen käyttäjä To 24 Tammi 2008, 19:40 | |
| Nick: Ooh mistä oikein olet keksinyt noin upean ja hienon nickin?? 10-
Avatar: Todella mielenkiintoinen, ei tylsisty helposti! 9+
Signature: myöskin mielenkiintoinen, hauska... 9½
Loppu numero/arvio: täysi 10 minun mielestäni kaikki sopii hienosti yhteen. Mielenkiintoinen yhdistelmä! ^^ Suorastaan loistavaa!!! (tykkään) hienoo on, en tajua miten joku voi keksiä noin hyvän nickin ja niin edelleen... |
| Aihe: Vs: Arvostele edellinen käyttäjä Su 09 Maalis 2008, 00:04 | |
| Nick: Nätti, jää kauniisti soimaan päähän 9½ Avatar: Ihana, minusta jotenkin hauska ja pirteä, 10- Signature: Ei ole joten ei voi antaa numeroa. Loppu numero/arvio: Nick ja avatar ovat kivat yhdessä, minusta tohon ei tarvitse mitään allekirjoitusta. 10 |
| Aihe: Vs: Arvostele edellinen käyttäjä Su 09 Maalis 2008, 15:56 | |
| Nick: Mieleen tulee kissan nimi 9 Avatar: Todella kaunis kuva 9 Allekirjoitus: ei ole
Loppu numero: 10 |
| Aihe: Vs: Arvostele edellinen käyttäjä Ti 11 Maalis 2008, 14:44 | |
| Nimimerkki: Miss Darcy kuullostaa korvissani jotenkin aateliselta. Ehkä juuri tällöin Valhallan aikaan olisi voinut elää tuon kuuloinen henkilö? Liite "Miss" on kuitenkin minusta turha, Darcy olisi jo yksin oikein tyylikäs, ytimekäs ja helppo muistaa. 8
Avatar: Kaunis, mutta iso. Henk.koht. pidän enemmän pienemmän kokoisista avatareista. Tunnelma on kuitenkin hyvin mystinen ja sopii hyvin pelaajan nimimerkkiin. 7
Allekirjoitus: ..noh. "Pardonne" ei sanana sano minulle mitään, olen niin huono kielipää. Lisäksi pidän, että allekirjoituksessa mainittaisiin vähintään hahmon nimi, jota tässä ei ole. Siksi AK onkin tyhjä ja tylsähkökin. 5
Loppuarvosana: Olen reilu (..laiska) ja lasken loppuarvosanaksi noiden numeroiden keskiarvon. 6,66 ~ 7 |
| Aihe: Vs: Arvostele edellinen käyttäjä Pe 21 Maalis 2008, 13:44 | |
| Nick: Pipsu kuulostaa söpöltä pikku koiralta tai joltain muulta eläimeltä. Itse pidän nimestä ja siksi annan 8
Avatar: Kivan herkkä ja pidän itse animesta, joten "iskee" minuun ^^ Tosin, kuva on ehkä hieman epäselvä mielestäni, mutta ehkä sen kuuluu. 7
Allekirjoitus: Heh, pidän allekirjoituksesta! Ainakin tuosta palveluksestanne. Ja kuva on plussaa, eikä se ole liian isokaan. 9
Loppu numero: Hmm... Haluaisin ehkä antaa 9.... *miettii* Okei, 9- ^^ |
| Aihe: Vs: Arvostele edellinen käyttäjä Pe 21 Maalis 2008, 14:37 | |
| Nick: Jotenki pehmeä, sellanen et sitä vois lausuu ääneen vaik sata kertaa peräkkäi 8½
Avatar: KISUKISU. Aiemmin en oo jaksanu kattoo tota kunnolla, enkä tiedä miten oon voinnu nähä siin kaikenlaist ylimääräst, vaik mitään sellast siin ei oo : D Kissa on sulonen ja kuva kivan yksinkertanen. 9½
Allekirjotus: Yksinkertanen, mut siin taitaa silti olla kaikki tarpeellinen : ) 9
Loppunumero: En oo mikään erityisen taitava keskiarvojen laskija mut tahdon antaa 9+ : D Kaunis kokonaisuus, pidän paljon. |
| Aihe: Vs: Arvostele edellinen käyttäjä Pe 21 Maalis 2008, 15:17 | |
| Nick: Iskevä...Osuva... 8½
Avatar: Kovin yksinkertainen, mutta itse tykkään ^^ olen niin yksinkertainen että kaikki tuollainen on mieleen. 9½
Allekirjoitus: Läpikauttaaltaan hauska, mutta tuo herkku.net : D sanotaan 9-
Loppu numero: Meiti on tässä erityisen huono... mutta kyllä se sinne 9+ paikkeille meneepi .) |
| Aihe: Vs: Arvostele edellinen käyttäjä Pe 21 Maalis 2008, 18:26 | |
| Nick: Minun korvaani kuulostaa hyvältä, ettenkö sanoisi viehättävä 9+
Avatar: Jotenkin synkkä, joten pidän siitä erittäin paljon ^^ 9+
Allekirjoitus: Että minä pidän tuosta "tuittupäästä" siitä hyvästä 9+
Loppunumero: Jos tästä lähtee keskiarvoa nyt laskemaan niin en varmaankaan paljon erehdy jos sanon 9+ n__n |
| Aihe: Vs: Arvostele edellinen käyttäjä To 27 Maalis 2008, 16:21 | |
| Nicci:lyhyt ja ytimekäs 8½ avatar:hauska 9 allekirjoitusta ei sitten taida ollakkaan tai ainakaan minä en sitä näe loppuarvio 9 |
| Aihe: Vs: Arvostele edellinen käyttäjä Pe 28 Maalis 2008, 22:23 | |
| Nick: lyhyt ja ytimekäs 9 Avatar: Todella ihana ja kaunis 10 Allekirjoitus: Todella hyvä 9 Yhteensä: 9+ |
| Aihe: Vs: Arvostele edellinen käyttäjä Pe 23 Toukokuu 2008, 12:48 | |
| Nick: Pidän nickistäs nyt enemmän kuin ennen, se on paljon ytimekkäämpi. Se on myös tosi kaunis, ja suloinen nyttemmin : ) 9½
Avatar: Avasi on tosi mystinen. Oih, vähän kaunis kuu tuolla taustalla<3 Oikeastaan koko avasi on kaunis. Sen koko aluksi vaati totuttelua, mutta oikein nätti kokonaisuus. : ) 9½
Allekirjoitus: Tämä ei oikein iske minuun. Enkku vaikuttaa jotenki alkukantaiselta ja töksähtelevältä. Mutta toisaalta ak:si sanoma on haikeaja surullinen. 7
Yhteensä: 9. Nätti, mukava ja yhteensopiva kokonaisuus. Kerrassaan. | |
| Aihe: Vs: Arvostele edellinen käyttäjä Ma 09 Kesä 2008, 11:31 | |
| Nickname 9½ Aida on taatusti yksi ihanimpia nickejä, joita olen netissä tavannut. Pidän kovin. Adida . DD Kympistä vähenee 9½:een ehkä siksi, että olen niin kateellinen antaakseni kympin ,D
Avatar 9 Tämäkin niin ihana, sopii täydellisesti juuri sinulle, mutta ei ehkä Valhallan fantasia maailmaan . DD
Allekirjoitus 10 Aahh.. ihana. Muumilaakson vankikarkurit <33 Olet nähnyt kyseisen allekirjoituksen eteen vaivaa ja idea on kiva!
Arvio 9½ Ihana, ihana, ihana, Adida <33 Miinusta tulee nykyisestä kamalasta oranssista sivun taustasta ja siitä, että aina jaksat kehua muita, et ikinä myönnä olevasi todella hyvä pelaaja ja paras admin! |
| | | Berry Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 513 Ikä : 31 Paikkakunta : Tampere Registration date : 20.04.2008
| Aihe: Vs: Arvostele edellinen käyttäjä Ti 10 Kesä 2008, 15:19 | |
| Nick: Oi pidän todella paljon nikistäsi siinä on vähän kissamaista mutta myös suloisuutta ytimykkyyden kera. 9½
Avatar: Kuva yksinkertainen ja kaunis, mustavalkoinen. 8½
Allekirjoitus: Tykkään toosi paljon allekirjoituksestasi. Kuitenkin siihen on nähty onkun verran vaivaa noiden nimien kursivoitmisessa.9
Arvio:Kokonaisuudessa todella kaunis ja pidän myös. 9 | |
| Aihe: Vs: Arvostele edellinen käyttäjä Ti 10 Kesä 2008, 17:18 | |
| Nick: Hauska, kivan kuulonen kielen päällä... Mutta vähän... Tavallinen? Tykkään enemmän vähän mysteerisistä nickeistä .''D Silleen oudosti. Tästä sellaista en löydä :O Mutta mukava nickki sinänsä kuitenkin. 9-
Ava: Liikkuva. Vihaan liikkuvia avoja, anteeksi nyt . DD Värit on kyllä kivat tuossa, mutta ei ihan mun tyylinen. Ja nettisivut alareunassa omistavat eivät tosiaan ole suosikkejani ^^' 8
AK: Kivan värinen, mutta ei kukaan jaksa oikeastaan lukea sitä jos se liikkuu. Eikä siinä ehdi yhdellä kerralla kaikkea lukea, joka on hieman rasittavaa. Mutta toki kiva kun hahmot on kaikki listattu ja pikkulausekin vielä lopussa. Tuo lause on kyllä minun mieleeni <33 9
Kokonaisuus: Sinänsä sopii nickkiin, ja on yhteinäinen kaikkina liikkuvine asioineen. Mutta ehkä hieman sekava ^^' 8+ |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Arvostele edellinen käyttäjä | |
| |
| | | | Arvostele edellinen käyttäjä | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|