Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 remon-rakkaalle ihmissusiarttiaa<33

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




remon-rakkaalle ihmissusiarttiaa<33 Empty
ViestiAihe: remon-rakkaalle ihmissusiarttiaa<33   remon-rakkaalle ihmissusiarttiaa<33 Icon_minitimePe 06 Kesä 2008, 16:10

"Tired of playing seek and hide."

Eli remonille tuo <33 Urh.
Juu, en löytänyt ihmissudestasi susimuodon ulkonäköä, niin randomilla lähti .''D Että tuollainen nyt syntyi. Jos on jotain kritiikkiä, sano toki <33 ^^ En minä pure.

HAHMO ON SIIS c REMON
JA KUVAN OIKEUDET KUULUVAT ARYALLE!
Kopioijat tavataan oikeudessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




remon-rakkaalle ihmissusiarttiaa<33 Empty
ViestiAihe: Vs: remon-rakkaalle ihmissusiarttiaa<33   remon-rakkaalle ihmissusiarttiaa<33 Icon_minitimePe 06 Kesä 2008, 16:36

Wau, upea kuva.
Nyt kyllä ymmärrän, miksi sinulla on kuvis 10!
Jos ihan randomina vetäisit.. huhhuh <33~

Mutta hei, sinun enkun numerostasi en ole niin varma,
se kirjoitetaan "Tired of playing hide and seek" . DDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




remon-rakkaalle ihmissusiarttiaa<33 Empty
ViestiAihe: Vs: remon-rakkaalle ihmissusiarttiaa<33   remon-rakkaalle ihmissusiarttiaa<33 Icon_minitimePe 06 Kesä 2008, 16:43

Mä tiiän et se on hida and seek .''D Muistni sen vasta vaan, kun olin jo tussannut sen xDDDDDD Joten kyllä, olet tuossa oikeastaan oikeassa.

En minä oikeastaan kyllä noin hyvä piirtäjä ole ^^' Mutta kiitos rakentavasta kommentista <33
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




remon-rakkaalle ihmissusiarttiaa<33 Empty
ViestiAihe: Vs: remon-rakkaalle ihmissusiarttiaa<33   remon-rakkaalle ihmissusiarttiaa<33 Icon_minitimePe 06 Kesä 2008, 17:03

oi <3 aim in lööv >3<
todella ihanainen kuva <3 kiitoksia muruseni oikein paljon, olen todella otettu : D
-ja tosissaan neitokaisestani ei ole vielä mitään kuvaa tai infoa ihmissusimuodossaan, thanks to my laiskuus x3
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




remon-rakkaalle ihmissusiarttiaa<33 Empty
ViestiAihe: Vs: remon-rakkaalle ihmissusiarttiaa<33   remon-rakkaalle ihmissusiarttiaa<33 Icon_minitimePe 06 Kesä 2008, 17:17

Jos haluat, voit kyllä tuota kuvaa käyttää tekijän luvalla 8DD Siis hahmotietiohin. Kun kerran tuon tein niin vähennän tässä omaa vaivaasi. Mutta se on niin ruma niin tuskin kyllä sitä teet xDD

Mut kiitos <33 Oli ilo saada sudestasi kuva piirtää .''D Mutta ei sinun nyt rakastua tarvitse kuvaan :O Voi ei.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




remon-rakkaalle ihmissusiarttiaa<33 Empty
ViestiAihe: Vs: remon-rakkaalle ihmissusiarttiaa<33   remon-rakkaalle ihmissusiarttiaa<33 Icon_minitimePe 06 Kesä 2008, 18:09

ai kun kiva : D nythän min ei tarviikkaan piirtää sitä sitten :3 ihan mielelläni sen sinne tuppaan, jos tosiaan luvan vaan annat <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




remon-rakkaalle ihmissusiarttiaa<33 Empty
ViestiAihe: Vs: remon-rakkaalle ihmissusiarttiaa<33   remon-rakkaalle ihmissusiarttiaa<33 Icon_minitimeSu 08 Kesä 2008, 17:44

Noniin. Minä tulin tänne taas kommentoimaan Aryan tekeleitä. .''D
Arya iski ja onnistui taas. Ihanaa. <33 *liibalaabaaa*
Sitten. Tekstistä. Mitäs se on suomeksi? : DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





remon-rakkaalle ihmissusiarttiaa<33 Empty
ViestiAihe: Vs: remon-rakkaalle ihmissusiarttiaa<33   remon-rakkaalle ihmissusiarttiaa<33 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
remon-rakkaalle ihmissusiarttiaa<33
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Sever-rakkaalle taikuria <33

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: TAIDE :: KUVATAIDE-
Siirry: