Vouh, tästä irtosikin viime yönä paljon hupia! Naurattaa vieläkin, kun katson näitä kuviasi, joissa Sourani ja minä esiinnymme \o/. Kiitos~<3
Aloitetaan Valeriesta, äijimmästä naisesta, johon olen koskaan roolipelimaailmassa törmännyt - tai ehkä Lars on aika hyvä kakkonen, mutta siis. Serkan -parka on selvästi mustasukkainen, kun Valerie viheltää Leelle, eikä sille. Angst. Ja niin, Thor saakin olla kiitollinen suurelle fanityttöydelleni, muutoin hän ei olisi niin haluttu mies!
Souraa~<3 Kuinka tuo ilme osaakaan olla niin sitä itseään. Ehdottomasti yksi paras kohtaus nauruhermoja kutkuttelevimmasta pelistäni Valhallassa. Neitonihan aivan murenee käsiin, kun joutuu olemaan Reaganin kiusattavana - ilkeä mies-nainen sinulla.
Lupita siellä kirmaa Ukin perässä, niin se on Ukki minulle, kun en koskaan muista hukan koko nimeä ja Towa ei soinnu suustani yhtä tunnerikkaasti, kuin Ukki.
Otetaan uusiksi tämä tänä yönä, minäkin innostun piirtämään jatkoa Reaganin ja Souran kylpysessiolle "Kuinka kumiankalle todellisuudessa kävi, part 2" n____n. Pitääkin ottaa sinusta esimerkkiä ja lisätä se ensimmäinen part hahmoesittelyyn.