Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Jonakin päätyi yrittämään

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Jonakin päätyi yrittämään Empty
ViestiAihe: Jonakin päätyi yrittämään   Jonakin päätyi yrittämään Icon_minitimeTo 24 Huhti 2008, 21:15

Jotenkin kummasti kävi sitten niin, että jopa Jona, joka ei todellakaan ole piirtäväinen ihminen, innostui jotain tuhertamaan : D Mutta, vieritän syyt Sätkyn niskoille, se mua yllytti : D

Meller ja Hein
Mellerin silmät on liian isot ja Hein näyttää kaulurilta : D Mutta ensimmäinen täysin vapaaehtoisesti piirtämäni kuva piiitkään aikaan. Niin, ja Mellerin liehuvista hiuksista voi syyttää sitä että satyyri vähän innostui leikkimään ilmalla : D

Punasarvi
Kun ottaa meikän taitotason huomioon niin ihan suhteellisen onnistunut piirros demonittarestani. ^^ Harmi vain kun en tajunnut piirtää sen verran pienenä että jalat olis mahtunu kuvaan, ruoska ja häntä olis näkyny paremmin. >.< Mutta voitte kuvitella ne ; )
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Jonakin päätyi yrittämään Empty
ViestiAihe: Vs: Jonakin päätyi yrittämään   Jonakin päätyi yrittämään Icon_minitimeMa 05 Toukokuu 2008, 15:17

Lupasin sinulle tulla kommentoimaan näitä ja nyt perin sanani~

Väitit, ettet osaa piirtää. Ja pah, hyvinhän tuo kynä näyttää käteesi istuvan, kun hieman päätät ottaa itseäsi niskasta kiinni. Meller ja Hein ovat aika veikeä näky itsessään, tuosta ilmeestä pidän<3.
Punasarvi näyttää itse pirulta, eli aivan sellaiselta, jollaiseksi sen kuvittelin. Ja eikä tuon kuvan poikki meno mitään haittaa, kuten sanoit niin katselija voikoot itse kuvitella loput. Pirunhäntiä piirrät minua paremmin kyllä, elävämmän näköinen se on verrattuna omaan tuotokseeni o___o.

Mutta nyt ei irtoa enempää tekstiä, kerranhan olen nämä tainutkin jo kehaista lävitse aiemmin. Kritiikkiä en anna, koska sellainen on täysin tarpeetonta. Jatka ihmeessä piirtämistä, pian sinulle alkaa muokkaantua aivan yksilöllisen persoonallinen tyylikin o/.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Jonakin päätyi yrittämään
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: TAIDE :: KUVATAIDE-
Siirry: