Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Vakoilua?

Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Vakoilua? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vakoilua?   Vakoilua? - Sivu 2 Icon_minitimeMa 12 Toukokuu 2008, 18:36

" Ainakaan itse en mene helposti lankaa naisten puheista. " Nainen sanoi lyhyesti.
Naisen siirtäessään katsetta ylös hän itse siirtää katsettaan mieheen päin, joka astelee heitä päin.
" Sinun kultasesi taisi tulla käymään. " Fladur sanoi leikkisästi ja ivaalisesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Berry
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Berry

Viestien lukumäärä : 513
Ikä : 31
Registration date : 20.04.2008

Vakoilua? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vakoilua?   Vakoilua? - Sivu 2 Icon_minitimeMa 12 Toukokuu 2008, 18:54

Kelly hätääntyy täysin ja vetää huppuaan paremmin kasvojensapeitteeksi. " Et sit hiiskahda kuka olen. " Kel toivoo todellakin ettei mitään pahaa tapahtuisi.. Taino mikä nyt olisi enään niin pahaa.. eihän hänellä perjaateessa ole mitään menetettävää enään.. Tai niin ainakin nainen toivoi.
Vieraili
Vierailija

Vakoilua? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vakoilua?   Vakoilua? - Sivu 2 Icon_minitimeMa 12 Toukokuu 2008, 21:50

Miehen tultaessa heidän eteensä ja kohteliaasti tervehti heitä. Samalla hän kertoi omansa nimensä ja kysyi kahdelta naiselta nimeä. Fladur sanoi ystävällisesti tervehti ja sanoi nimensä Fladurnaksi. Hän esitteli ystäväänsä toisella nimellä. Hän kutsui vieressä olevaa naista Teminar nimellä. Nimi oli tullut Fladurilla nopeasti. Itse hän tunsi ystävän, jonka oli hänen ystävän nimensä. Mies ihmetteli mikä oli naisella, kun peitti kasvojaan mieheltä. Fladur sanoi miehelle moni syitä miksi nainen oli peittänyt kasvot, että mieheltä, sekä häneltä. Mies ei voinnut pitää todeksi lauseet aluksi, mutta lopulta hän leppyi ja uskoi mitä Fladurna sanoi hänelle. Nainen hymyili lempeästi miehelle, mutta pirullisesti. Fladur sen sijaa ajatteli muita asijoita miehestä ja sekä Kellystä. Hän oli auttanut tuntemattomanta naista, jossakin asiassa mitä hän ei tiedä. Kelly saisi luvan auttaa häntä vastoi käymisissä mitä ei tulisi koskaan.
Berry
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Berry

Vakoilua? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vakoilua?   Vakoilua? - Sivu 2 Icon_minitimeTi 13 Toukokuu 2008, 11:57

Kelly vain pysyi hiljaa ja tuijotti jalkojaan jäykkänä kuin olisi mikäkin nukke, noh ehkäpä hän näyttikin nukelta vaaleinihoin ja punasin huulin. Kelly oli hyvin kiitollinen fladurille siitä ettei tuo paljastanut kuka hän oli. Kel kaivoi kassistaan kirjeen jossa luki miehen nimi ja ojensi tämän hänelle. " Teille on viesti, herra. " Kelly sanoi kuuluvalla äänellä niin ettei siitä olisi kuulunut pelkoa. " Kirje on vastustajaltanne " Kelly jatkoi lausetta vähän myöhemmin
Vieraili
Vierailija

Vakoilua? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vakoilua?   Vakoilua? - Sivu 2 Icon_minitimeTi 13 Toukokuu 2008, 20:42

Fladur ei sanonnut yhtään mitään, mutta lukeili miehen kasvoja. Mies otti kirjeen ja avasi naisten edessä ja ilmeili mitä hän luki. Nainen ei saanut oikein kiinni miehen ilmeestä, kun menivät liijan nopeasti vaihtelui erilaisiksi. Jotain kamalaa oli kirjeessää, kun mies meni hiljaiseksi. Mies pahoitteli poistumista näin nopeasti heidän luoltaan. Tarpeeksi kaukana Fladurna uskalsi avata suunsa.
" Mistä toi kirje oikein oli? Mikä ihmeen vastusaja? " Nainen kysyi Kellyltä.
Berry
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Berry

Vakoilua? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vakoilua?   Vakoilua? - Sivu 2 Icon_minitimeKe 14 Toukokuu 2008, 08:47

Kelly laskee huppunsa alas paljastaen nyt myös naiselle kasvonsa. " On ehkä parempi ettet tiedä.. " Kelly pukastaa ilmaa keuhkoistaan ja vetäsee uutta niihin että rauhoittuisi paremmin. " Työni on liian monimutkaista ja paheksuttavaa että juoksisit varmasti miehelle kertomaan kuka olen.. Pääni olisi vadilla saman tien. " Kelly kostuttaa huulian samalla kun seuraa miehen poistumista tuhahtaen. ulkonäkö pettää.. Kelly ajatteli mielessään ja vilkaisi aurinkoa päätellen siitä kellon olevan puoltapäivää, pian se alkaisi..
Vieraili
Vierailija

Vakoilua? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vakoilua?   Vakoilua? - Sivu 2 Icon_minitimeKe 14 Toukokuu 2008, 19:10

Fladur ei saanut mitään naisesta irti. Se asia harmitti todella paljon.
" Saanko sitte manata sinut puhumaan minulle?. Mutta silloin sinun ei tarvitse sanoa omasta mieletään. " Nainen kysyi Kellyltä.
Kelly jotenkin ihahan salainen, mutta erittäin ärsyttä salaisuuden takia ainkin Fladurnan mielestä. Hän nyt vain odotteli Kellyn reagoimista sanomiseensa.
Berry
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Berry

Vakoilua? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vakoilua?   Vakoilua? - Sivu 2 Icon_minitimeKe 14 Toukokuu 2008, 19:18

Kelly käänsi päänsä nopeasti fladurinpuoleen katsoen tuota loukkaantuneena " Manata..? Miksi? Se on minun yksityisasiani, eikä se kuulu ulkopuolisille. Tajuatko? " Kellyllä alkoi jo pikku hiljaa kiehahtaa, fladur oli näköjään todella utelias eikä Kelly tykännyt yhtään siitä piirteestä, toki hän olisi voinut kertoa sen hänelle jos olisi tuntenut fladurin kuukaudenverran ja luottaisi tuohon mutta.. tuskin häs on tuntenut naista edes puolta tuntia.. Entä jos nainen oikeastikkin manaa Kellyn..
Vieraili
Vierailija

Vakoilua? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vakoilua?   Vakoilua? - Sivu 2 Icon_minitimeKe 14 Toukokuu 2008, 19:27

Kellyn reagoitiminen oli sitä mitä Fladur uskonnut saavansa. Hän ei kuitenkaan manannut kirouksillaan naista.
" Juu juu. Minä ymmärrän. ei tarvitse kuiteen raivostua. " Nainen sanoi.
Miten Kelly oli sanonnut Fladurnalle se oli tuntunut naisen mielestä vihaiselta ja hyökkäävältä.
Berry
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Berry

Vakoilua? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vakoilua?   Vakoilua? - Sivu 2 Icon_minitimeKe 14 Toukokuu 2008, 19:33

Kelly rauhoittui pian, ehkä hän reakoi vähän liikaa, mutta kyllä se hänestä olisi ihan ymmärrettävää jos seurauksena olisi kuolema.. " Anteeksi, ylireakoin taas.. Olen todella pahoillani jos loukkasin sinua.. Olen sinulle palveluksen velkaa.. Pyydä mitä ikinä tahdot. " Kel painaa päänsä alas nöyrästi tuijotellen ruusua joka oli karannut viereisestä ruusupuskasta pelkin eteen kasvamaan.
Vieraili
Vierailija

Vakoilua? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vakoilua?   Vakoilua? - Sivu 2 Icon_minitimeKe 14 Toukokuu 2008, 19:50

Hän ei voinnut uskoa mitä nainen sanoi hänelle. Hän ei uskonnut, että nainen voisi tehdä hänelle vasta palvelun. Päähän ei tullut mitään mieleen mitä vastapalvelua hän voisi oikein tehdä.
" Ei se mitään. " Fladur sanoi.
Lause ei tarkoittanut siltä miltä kuulosti.
Berry
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Berry

Vakoilua? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vakoilua?   Vakoilua? - Sivu 2 Icon_minitimeKe 14 Toukokuu 2008, 20:01

Kelly nosti tuolle hieman kulmaansa " Ei se mitään..? Pelastit henkeni, hyvä luoja. Olen todellakin velkaa sinulle! " Kelly on nyt aivan tosissaan kun hän enemmän miettii niin fladur tosiaan pelasti hänen henkensä.. Kelly kääntää päätään, mies tulee jo takaisin.. Voi ei.. Taasko.. Mitä kelly nyt sanoo.. Jos hän vaikka juoksisi karkuun kuin pelkuri.. tai sitten puolustaisi itseään tai jotain.. muttei hän mielellään vampyyri puoltaan paljastaisi kenellekkään..
Vieraili
Vierailija

Vakoilua? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vakoilua?   Vakoilua? - Sivu 2 Icon_minitimeKe 14 Toukokuu 2008, 20:34

Nainen ei voinnut oikein tajut mitän hän oli pelastanut henkensä ja voisi arvostaa jotakin siihen asialla, jos tietäisi. Fladur huokaisi ja samalla hän oli huomannut, että mies tuli heitä kohti.
" Minä voin auttaa sinua, jos mies tulee takaisin jotakin kysymään meiltä. " Fladur sanoi naiselle.
Hän valmistautui miehen kysymyksiin. Mieleensä ei tullut yhtään mitään mitä mies voisi kysyä häneltä tai Kellyltä.
Berry
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Berry

Vakoilua? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vakoilua?   Vakoilua? - Sivu 2 Icon_minitimeTo 15 Toukokuu 2008, 10:27

Kelly vetäsi hupun yllensä nopeasti, muttei oikein tiedä oliko se aivan liian myöhään.. Mies näytti melko kiihtyneeltä. " kiitos.. " Kelly kuiskasi nopeasti fladurille ennen kuin mies oli saavuttanut heidät. Kelly pysyi aivan hiljaa. Ehkä hän ei pelännyt miestä enään niin paljoa.. tai sitten pelkäsi viellä enemmän. Kelly huomasi parin ihmisen toljottavan heitä, kolmikkoa, mutta ei sitten välitäänyt heistä sen enenpää, lähtis vain pois, tästä saattaisi tulla verilöyly.. Tai oikeastaan.. Niin tulee myös tapahtumaankin. Kelly oletti ajatellessaan. Nämä saattoivat olla Kellyn viimeiset tunnit.. tai minuutit.. Ehkä sekunnit.
Vieraili
Vierailija

Vakoilua? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vakoilua?   Vakoilua? - Sivu 2 Icon_minitimeTo 15 Toukokuu 2008, 18:07

Fladur oli yllättynyt, kun mies ei kysynnyt heiltä yhtään mitään, vaikka aluksi luulisi niin. Onneksi hän ei sanonnut ensimmäiseksi suusta yhtään mitään silloin mies olisi joutunut jäämään juttelemaan heidän kanssaan. Varmistakseet miehen olleen riittävän kaukaa heistä, että pystyi sanomaan Kellylle: "Voit ottaa hupun pois yltäsi."
Myös hän oli katsonnut, että mies ei voisi tunnistaa Kellyä sieltä asti.
Berry
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Berry

Vakoilua? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vakoilua?   Vakoilua? - Sivu 2 Icon_minitimeTo 15 Toukokuu 2008, 18:20

Kelly laski huppunsa alas ja kiitti fladuria. " Mitenköhän tostakin olisi selvitty jos et olisi siinä nyt..? " Kelly huokaisi syvään. " haluat varmaan oikeastikkin tietää mitä teen..? " Kelly vilkaisi fladuria silmäkulmastaan ja venytteli käsiään kaivaen sitten pienen muistivihkonsa laukustaan ja ettien sieltä kirjottamaansa miehen profiilia ja näytti tämän naiselle sanomatta sanaakaan hetkeen. " Ymmärrätkö nytten? "
Vieraili
Vierailija

Vakoilua? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vakoilua?   Vakoilua? - Sivu 2 Icon_minitimeTo 15 Toukokuu 2008, 19:36

" Haluaisin, mutta tiedän, että sinä et haluaisi kertoa minulle. " Fladur sanoi.
Hän vielä nyökytteli, että hän haluaisi asiasta. Mitä Kelly näytti hänelle ei oikein olut hyvä asia. Hän ei saanut teksistä oiekin selvää.
" Anteeksi, mutta minä en saa selvää kirjoittamisesta. " Hän sanoi.
Sillä hän tarkoitti, että hän ei oikein ymmärtänyt syytä ja muuta vastaava.
Berry
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Berry

Vakoilua? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vakoilua?   Vakoilua? - Sivu 2 Icon_minitimeTo 15 Toukokuu 2008, 19:53

Kelly huokaa uudestaan " Olen vakooja.. " Kelly kuiskaa hiljaa fladurille ettei muut kuulisi " Luotan sinuun ettei asia vuoda sinulta muille ja toivon että olet myös sen arvoinen.. " Kelly alkaa jo tuntea sietämätöntä nälkää ja on jo aikeissa lähteä, mutta viivyttelee viellä hetken katsellen ihmisiä ja melkein nähden noiden siniset kaulavaltiot joissa veri pulppuaa. Kel nuolasee huuliaan.
Vieraili
Vierailija

Vakoilua? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vakoilua?   Vakoilua? - Sivu 2 Icon_minitimeTo 15 Toukokuu 2008, 20:03

//Pahoittelen, etten huomannut Ilmoituksissa tekemääsi aihetta "Kittyh clik klik". Anteeksi, etten ilmestynyt paikalle :s
Mutta kaipa me tullaan vielä jossakin muualla tapaamaan roolaamisen yhteydessä 8D//
Berry
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Berry

Vakoilua? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vakoilua?   Vakoilua? - Sivu 2 Icon_minitimeTo 15 Toukokuu 2008, 20:26

//Juu ei mitiä ja anteeksi myös omasta puolestani kunn aloittelinn ropen tässä muun kanssa.. :'dd//
Vieraili
Vierailija

Vakoilua? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vakoilua?   Vakoilua? - Sivu 2 Icon_minitimePe 16 Toukokuu 2008, 20:48

Kuulessaan, että Kelly oli vakooja. Hänen itse oli itse pakoa sanoa, että oli etsijä. Sanottuaan Kellylle hän oli etsijä ja hän jatkoi kuitenkin.
" Minuun voit luottaa minuun, en voi edes kertoa eteen päin. Oma toimeeni minä jätän henkilökohtaiset asiat omaksi tiedoksi. " Fladur sanoi.
Hän hymyili naiselle lempeästi ja iloisesti.
Berry
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Berry

Vakoilua? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vakoilua?   Vakoilua? - Sivu 2 Icon_minitimePe 16 Toukokuu 2008, 21:27

" Kiitos, sinä olet hyvä ystävä, ja luotan sinuun täysin, kiitos. "
Kelly oli oikeastikkin kiitollinen hän melkein loisti, niin siis vain kuvainnollisesti, mutta hänestä tuntui, että oli tutustunut hyvään ihmiseen johon kannattaisi tutustua viellä lisää, ja tehdä Fladurin kanssa hyvä ystävyys, side joka ei horju tai katkea.

Kelly hymyili aurinkoisesti Fladurille, ja samalla hänestä tuntui kuin hänen sielunsa olisi puhdistunut, hän olisi kokenut valaistumisen. Ehkä hän kokikin jotakin sellaista, ken tietää..

" Saannen kysyä mitä rotuja sinussa on..? Ainakin haltiaa olettaisin? "
Kelly kyllä pelkäsi hieman loukkaavansa kysymyksellään Fladuria, mutta tuskin nainen on ainakaan niin tiukkapipoinen tai loukkaantuva. Ainakin Fladur vaikutti todella ystävälliseltä ja mukavalta persoonalta.

Kelly huokasi hieman itsellee, mitä hän oikein ajatteli? Hänhän on tuntenut Fladurin vasta ehkä tunnin ja nyt elättelee jo hyvää ystävyyttä tuon kanssa, toisaalta onhan se ihan ymmärrettävää. Eihän Kellyllä ole yhtään ystäviä saati tuttuja..

//anteeksi innosu. : >>
Vieraili
Vierailija

Vakoilua? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vakoilua?   Vakoilua? - Sivu 2 Icon_minitimeLa 17 Toukokuu 2008, 16:49

Kellyn yllättettävä kysymys sai naisen lamaantumaan paikoilleen. Juuri kun itse oli hyväksymään toisen naisen. Yleisesti hän on toisille naisille nirppa nokka. Lisäksi Kelly oletti hänessä oli haltiaa. Haltiaa hänessä olikin, vaikka itse ei tahtoisi myöntää sitä. Hän tiesi hänessä oli monta erilaista verta.

Monet vihavaat, että on montaa eriailaista verta ja on joutunut heidän huutamiselle. Fladur ei haluaisi, että Kelly olisi yksi samanlaisia, jotka vihaavaat monta erilaista verta omistavaa.

" Minussa on kaikenlaista. " Fladur sanoi.
Hän ei halunnut myöntää haltian verta, mutta katsottuaan Kellyyn päin. Naisen kasvo näyttivät hyvin uteliaisuudelta Fladurnan mielestä. Se hieman taas painosti kertomaan mitä verta olikaan hänen suonissaan.

" Demonia minulla on kaikkein eniten. Valitettavasti minussa on haltiaa ja sen lisäksi noitaa ja vampyyriä. " Fladur sanoi tylsistyneenä.
Hän olisi kuitenkin puhua jostakin muusta aiheesta, kuin tästä.
" Sinä olet varmaakin yhdenlainen, ettei ole mutta verta? " Hän kysyi Kellyltä.
Berry
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Berry

Vakoilua? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vakoilua?   Vakoilua? - Sivu 2 Icon_minitimeLa 17 Toukokuu 2008, 19:00

Kelly hämmästyi hieman fladurin moni rotuisuudesta, mutta oli silti innokas. " Vau! neljää eri rotua! Säähän olet sitten aivan erilainen, paljon upeampi ja edistyneenpi yksilö!! " Kelly hihkuu iloisena, hän ei voinut ymmärtää kuinka onnekas oli tavatessaan Fladurin. " Sinä olet varmaakin yhdenlainen, ettei ole mutta verta? " fladur kysyi Kellyltä. " Joo.. Olen ja ainoastaan..
vampyyri.. " Kellyn puhuessa myös tämän kulmahampaat saattoivat välkähtää, mutta ei välttämättä, ei sillä nyt niin kamalan väliä ole.. " huh, kohta se mies tulee varmaankin takas.. Ja arvaa kenen kimpussa se sitten on.. "
Vieraili
Vierailija

Vakoilua? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vakoilua?   Vakoilua? - Sivu 2 Icon_minitimeLa 17 Toukokuu 2008, 21:54

Fldur itse myös yllättyi kovasti, kun nainen puhui mitä hän oli uskonnut. Hän arvosti moni rotusuutta, kuin mitä muut ovat hänelle sanoneet, että oli huonoa olla moni rotuinen olento. Fladurna hymyili niin miten hänen vampyri hampaansa tuli näkyvälle.
" Ihanaa kuulla tuollaisia sanomiksia, kun yleisesti olen saanut negatiivista palauttetta. " Fladur sanoi hymyillen.
Haltiaa hänestä huomasi, jos hiukset eivät peittäneet hänen korviansa.
" Minkälaista olla ainoastaa vampyyri? Nähtävästi haluaisit olla myös muutakin. " Nainen sanoi jatkasi.
Hän itse haluaisi olla pelkästään demoni tai vampyyri. Viimeisenä haltia. Haltian verta jostakin hänen mielestä on hyvin tyhmää olla.
Sponsored content

Vakoilua? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Vakoilua?   Vakoilua? - Sivu 2 Icon_minitime

Vakoilua?
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: PAYON :: SURINYA BENEREL :: KAUPUNGIN-PUISTO :: PUISTOALUE-
Siirry: