Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Miss Darcy suttausta...

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Miss Darcy suttausta... Empty
ViestiAihe: Miss Darcy suttausta...   Miss Darcy suttausta... Icon_minitimeMa 22 Loka 2007, 14:59

Miss Darcy suttausta... Kuva012
Tässä olisi väritetty hevonen. Minusta liian pitkäy jalat.

Miss Darcy suttausta... Kuva018
Ronig ja Draco toisesta ropetus paikasta. (Ronig on minun hahmoni)

Miss Darcy suttausta... Yamih
Yu-GiOh! Erittäin hyvä sarja, mutta tämä Yamista on hieman kännisessä olossa ainakin misnusta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Miss Darcy suttausta... Empty
ViestiAihe: Vs: Miss Darcy suttausta...   Miss Darcy suttausta... Icon_minitimeMa 22 Loka 2007, 15:49

Kaikki kolme on hienoja kyllä! Very Happy Vaikka itse sanoit, että tuolla hevosella on liian pitkät jalat niin ei ne minusta näytä n__n

Olet näemmä tiennyt Yu-Gi-Ohin aika kauan? Very Happy Merkinnästä päätellen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Miss Darcy suttausta... Empty
ViestiAihe: Vs: Miss Darcy suttausta...   Miss Darcy suttausta... Icon_minitimeMa 22 Loka 2007, 15:55

Kiitos kehusta vain. Keskin mäinen on minun lemparini.
Vai niin, mutta jotkut eivät kai tiedä. Ihan varmuuden vuoksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli


Viestien lukumäärä : 398
Ikä : 33
Paikkakunta : Aidala
Registration date : 07.10.2007

Miss Darcy suttausta... Empty
ViestiAihe: Vs: Miss Darcy suttausta...   Miss Darcy suttausta... Icon_minitimeMa 22 Loka 2007, 18:18

Todella hienoja töitä : D Olen yllättynyt ^^



Tuosta hevosesta pidän eniten, todella hienosti väritetty. Asentokin on onnistunut. Eeikä sillä mitään liian pitkiä jalkoja ole : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Miss Darcy suttausta... Empty
ViestiAihe: Vs: Miss Darcy suttausta...   Miss Darcy suttausta... Icon_minitimeMa 22 Loka 2007, 18:30

Vai että yllättynyt?
Kiitos

Toivottavasti nähdään myös muidenkin töitä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida


Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 31
Paikkakunta : Carmila
Registration date : 11.08.2007

Miss Darcy suttausta... Empty
ViestiAihe: Vs: Miss Darcy suttausta...   Miss Darcy suttausta... Icon_minitimeTi 23 Loka 2007, 19:39

Hienoja kuvia kyllä! Minäkin pidin eniten hevosesta, jalat ovat loistavat ja luovat mukavan tunnelman kuvaan. Pidän siitä!

Juu, toivottavasti muiltakin tulee kuvia näytille. Minun puolestani niille voi tehdä tällaisen topicinkin, Kazen kanssa keskustelimme myös Gallerian käytöstä, joka löytyy ylävalikosta, ja sitäkin on siis ihan sallittu käyttää ; )
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Miss Darcy suttausta... Empty
ViestiAihe: Vs: Miss Darcy suttausta...   Miss Darcy suttausta... Icon_minitimeTi 23 Loka 2007, 22:45

Kaikki työsi ovat hienoja! Taidan mäkin kuitenkin kallistua eniten hevosen puolelle.

Mutta muissa kuvissakin on hienosti luotua tunnelmaa. Hienoja kuvia! Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Miss Darcy suttausta... Empty
ViestiAihe: Vs: Miss Darcy suttausta...   Miss Darcy suttausta... Icon_minitimeTo 25 Loka 2007, 17:05

Hienoja töitä Very Happy Upetia XD

HEppa on mun lemppari, mutta eii ne muutkaan hassumpia ole
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Miss Darcy suttausta... Empty
ViestiAihe: Vs: Miss Darcy suttausta...   Miss Darcy suttausta... Icon_minitimeMa 29 Loka 2007, 17:58

Hienoja töitä! Itsekkin haluaisin olla noin hyvä piirtäjä. Hevosella ei ollut liian pitkät jalat mielestäni. Pidin eniten hevosesta, no olenhan heppafani, mutta hienoja töitä kerrassaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Miss Darcy suttausta... Empty
ViestiAihe: Vs: Miss Darcy suttausta...   Miss Darcy suttausta... Icon_minitimePe 02 Marras 2007, 14:28

tykkäsin eniten Yu-Gi-Oh! kuvasta Very Happy olet parempi piirtämään, kuin minä (ihme!) jatka harjoittelemista, olet jo aika hyvässä vedossa. heppa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Miss Darcy suttausta... Empty
ViestiAihe: Vs: Miss Darcy suttausta...   Miss Darcy suttausta... Icon_minitimeLa 17 Marras 2007, 14:38

Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Miss Darcy suttausta... Empty
ViestiAihe: Vs: Miss Darcy suttausta...   Miss Darcy suttausta... Icon_minitimeLa 17 Marras 2007, 21:00

Uiii~
Nuo hevoset ovat niin kauniisti piirretty *rakastaa niitä*, mutta ovat kaikki muutkin todella hienosti piirretty.
Nyt iski huonouskompleksi, mine en meinaan oikein osaa piirtää ^:^
Mutta hienoja ovat, ja noi hevoset on tosiaan just ihania ja nätisti piirretty
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Miss Darcy suttausta... Empty
ViestiAihe: Vs: Miss Darcy suttausta...   Miss Darcy suttausta... Icon_minitimeLa 17 Marras 2007, 23:12

Kiitos kummassakin kesti kylläkin kauan ja varsinkin Elbonin takia, kun se on aika vaikeassa näkökulmassa ja että näyttäisi aidolta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Miss Darcy suttausta... Empty
ViestiAihe: Vs: Miss Darcy suttausta...   Miss Darcy suttausta... Icon_minitimeTi 20 Marras 2007, 18:52

Oih, tuo shettis oli kerrassan ihana! Se oli niin söpö, mutta ei siinä toisessakaan mitään vikaa ollut Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Miss Darcy suttausta... Empty
ViestiAihe: Vs: Miss Darcy suttausta...   Miss Darcy suttausta... Icon_minitimeKe 21 Marras 2007, 14:09

shettis ja muut piirrustukset olivat aivan ihania ja kerrassaan hienoja.. Sinä todella osaat piirtää.. Toisinkuin minä..
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Miss Darcy suttausta... Empty
ViestiAihe: Vs: Miss Darcy suttausta...   Miss Darcy suttausta... Icon_minitimeKe 21 Marras 2007, 18:43

Kiitos vain. Shettis oli hieman hankala tehdä, mutta siitä tuli todella hieno.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Miss Darcy suttausta... Empty
ViestiAihe: Vs: Miss Darcy suttausta...   Miss Darcy suttausta... Icon_minitimeLa 24 Marras 2007, 13:20

Miss Darcy suttausta... Scorpius16v

Scorpius16 vuotiaa ikänä.

Miss Darcy suttausta... Georgiana

Georgiana esittäyttyy.
Laiton tänne kun ajattelin, että saisitte itse kuvitella minun hahmoni sanoiden mukaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Miss Darcy suttausta... Empty
ViestiAihe: Vs: Miss Darcy suttausta...   Miss Darcy suttausta... Icon_minitimePe 18 Tammi 2008, 20:02

Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Miss Darcy suttausta... Empty
ViestiAihe: Vs: Miss Darcy suttausta...   Miss Darcy suttausta... Icon_minitimeTo 07 Elo 2008, 16:43

Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Miss Darcy suttausta... Empty
ViestiAihe: Vs: Miss Darcy suttausta...   Miss Darcy suttausta... Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Miss Darcy suttausta...
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: TAIDE :: KUVATAIDE-
Siirry: