| Hahmot vastaavat : DD | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Hahmot vastaavat : DD Ma 12 Toukokuu 2008, 19:48 | |
| Rakuna : En... Rusé: Koskaan en ole käynytkään
Uskotko todelliseen rakkauteen, joka kestää läpi elämän? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Hahmot vastaavat : DD Ma 12 Toukokuu 2008, 21:36 | |
| Aleina: Kyllä ja hyvinkin Aynur: En oikeastaan Scorpius: Kyllä monissa kirjallisuudessakin toistuvat samat muodot, mutta hieman eri tavalla
Oletko sinä päättäväinen omassa ammatissaan? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Hahmot vastaavat : DD Ke 14 Toukokuu 2008, 13:56 | |
| Ookami:Hyvinkin paljon, joten pitäkää kukkaroistanne kiinni, kun olen lähellä? Yuri:Olen kai, koska haluan auttaa...
Miten vietät vapaa-aikaasi? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Hahmot vastaavat : DD To 15 Toukokuu 2008, 19:42 | |
| Scorpius: Kirjoiden parissa menee Sildur-Sil: Minulla on koko ajan vapaa-aikaa
Miten nopeasti pitkästyt yhteen asiaan ja mikä on se asia? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Hahmot vastaavat : DD Pe 16 Toukokuu 2008, 07:25 | |
| Seleth: Pidän uusista asioista ja haluan oppia jatkuvasti uutta. Sinisiipi: En voi sietää syömistä. Se saa minut hrmoromahduksen partaalle, ku joutuu odottamaan ruokaa ja vielä syömään se rauhallisesti!
Oletko kirjojen ystävä? Jos olet, miksi? Jos et ole, miksi? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Hahmot vastaavat : DD Pe 16 Toukokuu 2008, 14:54 | |
| Io: En ole, koska en osaa lukea. Elain: Rakastan kirjoja, isäni kertomukset saivat minut ihastumaan tarinoihin ja nykyään ahmin niitä kirjoista. Meller: Pidän kyllä yrttikirjoista, mutta muut eivät minua juuri kiinnosta. Punasarvi: Lukeminen on pelkkää ajantuhlausta. *tuhahdus*
Alistutko helposti muiden tahtoon? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Hahmot vastaavat : DD Pe 16 Toukokuu 2008, 15:02 | |
| Rakuna: Määrätyissä tilanteissa<3 En kuitenkaan yleensä Rusé: En Àrayan: Enpä kait
Oletko viinin tai muun vettä väkevämmän juoman ystävä? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Hahmot vastaavat : DD Pe 16 Toukokuu 2008, 15:46 | |
| Ninella: Viinit on maukkaita, mutta juon vain ruuan kanssa. Miria: Riippuu mielialasta, mutta yleensä maistuu hyvin.
Pidätkö syömisestä? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Hahmot vastaavat : DD Pe 16 Toukokuu 2008, 18:26 | |
| Sinisiipi: Alkoholi ei ole minun juttuni. En ole koskaan vaistanutkaan. Seleth: Olen vielä nuori, ei ole minunkaan juttuni.
Oletko koskaan ollut mukana tappelussa? Miksi? |
|
| |
Aida Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 838 Ikä : 32 Paikkakunta : Carmila Registration date : 11.08.2007
| Aihe: Vs: Hahmot vastaavat : DD Pe 16 Toukokuu 2008, 19:01 | |
| Axië: Olen ollut liiankin usein. Johtunee kai siitä, että minun pitää aina laukoa kärkkäät kommenttini, miettimättä seurauksia sen kummemmin. Kultaturpa: Olen merirosvo, hohhoo, mitä muuta minulta voi odottaakaan kuin tappeluita, ja tappeluita? Ayonë: Tappelu? Hirvitys ja kauhistus! Enhän minä... ainakaan tahallani..
Onko elämässäsi tapahtunut jotain sellaista, josta näet yhä painajaisunia? | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Hahmot vastaavat : DD Pe 16 Toukokuu 2008, 19:15 | |
| Goljat: Työskentely merirosvojen orjana. Punasarvi: Ystävieni raaka murha aivan silmieni edessä kun olin nuori.
Lauotko mielestäsi hyviä vitsejä? |
|
| |
Aida Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 838 Ikä : 32 Paikkakunta : Carmila Registration date : 11.08.2007
| Aihe: Vs: Hahmot vastaavat : DD Pe 16 Toukokuu 2008, 19:25 | |
| Kultaturpa: Ai että lauonko? Parempia vitsejä, kuin omiani, saakin sitten hakemalla hakea. Ei kun, hetkonen, parempia vitsejä ei olekaan! : D
Jos jokin saisi sinut nauramaan juuri nyt, niin mikä? | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Hahmot vastaavat : DD Pe 16 Toukokuu 2008, 21:02 | |
| Aleina: Yuri
Mikä saa sinut hulluuntumaan hulluihin tempuihin? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Hahmot vastaavat : DD La 17 Toukokuu 2008, 19:35 | |
| Sinisiipi: Minutko hulluihin temppuihin! Ei mikään, ei todellakaan! Seleth: No saatan tehdä jotakin ajattelematonsa nälissäni ja väsyneenä.
Oletko aina oma itsesi? Jos et, mikä saa sinut "muuttumaan" tilanteen tullen? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Hahmot vastaavat : DD La 17 Toukokuu 2008, 19:46 | |
| Io: Satunnaisilla salamurhakeikoillani tai uhattuna saatan muuttua hyvinkin kovaksi ja kylmäksi. Slydden: Vedän lähes aina jotain roolia.
Kuka on sinulle kaikkein läheisin ihminen (tai muun vastaavan lajin edustaja)? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Hahmot vastaavat : DD La 17 Toukokuu 2008, 20:19 | |
| Sinisiipi: Minulla ei ole yhtään ystävää, en tarvitse heitä. Seleth: Minulla on muutama hyvä ystävä, joiden kanssa olen tuttavuutta tehnyt. (Kumpa vain vielä muistaisin nimet xD)
Oletko koskaan tehnyt murhaa? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Hahmot vastaavat : DD La 17 Toukokuu 2008, 22:10 | |
| Ennior: Valitettavasti en ole tehnyt ja en ainakaan yritä murhata ketään. Georgiana: Olen parisen kertaa murhannut. Fladur: En, mutta olen antanut pahemman asian, kuin kuolema. Pahoja kirouksia olen langettanut.
Onko joku kuollut käsiisi? |
|
| |
Berry Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 513 Ikä : 31 Paikkakunta : Tampere Registration date : 20.04.2008
| Aihe: Vs: Hahmot vastaavat : DD La 17 Toukokuu 2008, 22:20 | |
| Kelly: Toivottavasti ei, tarvisin litran desifiointi ainetta. Elenor: Siskoni mun. Sofia: onkohan niitä 87.. vaiko 99. Mutta aika vähän kuitenkin.. anteeksi.. minulla on huono lasku pää..
Oletko koskaan sanonut "rakastan sinua" ? | |
|
| |
Aida Kuningaspingviini
| Aihe: Vs: Hahmot vastaavat : DD Su 18 Toukokuu 2008, 10:06 | |
| Axië: *Nypistää nenäänsä* Eihän tuommoinen sopisi minulle alkuunkaan! Kultaturpa: Kyllä, banaaneille! Hehehe Emër: Hoen sitä jatkuvasti läheisilleni.
Kuinka usein peseydyt? Onko hygienia sinulle tärkeää? | |
|
| |
Berry Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 513 Ikä : 31 Paikkakunta : Tampere Registration date : 20.04.2008
| Aihe: Vs: Hahmot vastaavat : DD Su 18 Toukokuu 2008, 11:10 | |
| Kelly: Vähintään kaksi kertaa päivässä, haluan olla siisti. Elenor: Jokatoinenpäivä.. En tahto kuluttaa luonnonvaroja.. Sofia: Aina työtten jälkeen, joten en oikein tiedä.. Hygenia on minulle melko tärkeää.
Oletko koskaan tehnyt mitään todella lapsellista? Mitä? | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Hahmot vastaavat : DD Su 18 Toukokuu 2008, 12:48 | |
| Scorpius: Tuota olen itkenyt lapsellisesti näin vanhana. En kuitenkaa kerro syytä.
Mitä olet mieltä nyky-ajan tilasta? Onko kansalla mennyt hyvin? Onko tullut liikaa rikoks? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Hahmot vastaavat : DD Su 18 Toukokuu 2008, 12:56 | |
| Rusé: Enpä paljon kiinnitä huomiota...
Oletko mielestäsi luonteeltasi värikäs henkilö? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Hahmot vastaavat : DD Su 18 Toukokuu 2008, 18:07 | |
| Ookami:Niiinkin voisi kai sanoa. Yuri:Enpä nyt lainkaan.
Jos saisit siivet niin mitä tekisit niillä? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Hahmot vastaavat : DD Su 18 Toukokuu 2008, 19:17 | |
| Sinisiipi: Minullahan on jo siivet! Ja kauniit ovatkin! Seleth: Lentäisin täältä pois, kauas pois, jonnekin, mistä minua ei kukaan löytäisi. Vuolaan virran varrelle metsikön lipeille, sinne minä lentäisin.
Haluaisitko lähteä Payonista? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Hahmot vastaavat : DD Su 18 Toukokuu 2008, 19:32 | |
| Ookami:Vastahan minä saavuin. Ehkä myöhemmin, mutta ei nyt. Yuri:En ole koskaan ajatellut asiaa, mutta luultavasti en.
Syötkö mielummin kalaa vai lihaa? |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Hahmot vastaavat : DD | |
| |
|
| |
| Hahmot vastaavat : DD | |
|