Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08)

Siirry alas 
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Empty
ViestiAihe: Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08)   Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Icon_minitimeKe 20 Helmi 2008, 11:02

Kuvasto muokattu pois roolipelin lopettamisen myötä.


Viimeinen muokkaaja, Sätkynukke pvm Ke 08 Loka 2008, 17:30, muokattu 38 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Empty
ViestiAihe: Vs: Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08)   Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Icon_minitimeKe 20 Helmi 2008, 17:23

Oiiih~~ Nättejä kuvia ^^ *rakastui todellakin*

Osaat piirtää suoraan sanoen täydellisesti! Aivan ihanaa jälkeä, nyt sain alemmuuskompleksin n_n

Ei voi muuta, kuin kehua<3
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Empty
ViestiAihe: Vs: Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08)   Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Icon_minitimeKe 20 Helmi 2008, 17:40

Wiih! Rakastuin todella tuohon Kultasilmään, aivan ihana, jotenkin vangitsee-- Kyllähän muutkin hienoja, mutta erityisesti mieleen jäipi tuo : DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Empty
ViestiAihe: Vs: Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08)   Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Icon_minitimeKe 20 Helmi 2008, 17:56

Oi kommentteja!

Sever, Noouh.. ei minun kuvistani saa alemmuuskoplekseja o___o''. Kommenttisi oli kyllä päivääni piristävä ja kiitän siitä, kuin myös kummarran kauniisti.<3

Jelia, Kiitos, minäkin pidän kyllä tuon kultasilmäisen katseesta, vaikka pupillit näemmä olin jättänyt siitä pois o__o.. mistähän tuommoinen päähän pisto oli iskeytynyt.. Kiitos sinnullekkin<3

Teidänkin piirroksianne kävin tuolla vilkaisemassa ja kummallakin on kehittymäisillään oikein syötävän suloinen tyyli n__n!

(... tulipas taas sydän täytteinen viesti...)
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Empty
ViestiAihe: Vs: Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08)   Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Icon_minitimeKe 20 Helmi 2008, 18:33

O.o En voi muuta sanoa, että; hienoja! ^-^ Haluaisin itsekkin osata piirtää kuten sinä! ^^ (ehkä joskus sitten ._. ) Kaikki nuo piirtämät hahmosi ovat niin eläväisiä ja vaikutuksen tekeviä!

Muistan, että Fenyanissakin on niin hieno että! ^^ Olen ihastunut jokaiseen piirtämääsi hahmoosi ^^ En kai voi muuta tässä nyt enää sanoa... Hienoja toden totta ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Empty
ViestiAihe: Vs: Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08)   Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Icon_minitimeLa 01 Maalis 2008, 15:19

Chianna, Kiitän n__n. Fenyanissa minulla taitaakin olla vain vanha kuva Gâshtêlla - pitäisi sekin uusia joskus tulevaisuudessa paremmaksi.

Päivitys 01. maaliskuuta 2008 - Yksi uusi kuva lisätty.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Empty
ViestiAihe: Vs: Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08)   Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Icon_minitimeSu 02 Maalis 2008, 09:52

Oi vähän tykkään tuon uuden otuksen hiuksista ;DDD Oon aina halunnut piirtää tuollaset hiukset yhdelle mun hahmolle, mutta niistä tulee sellaset hassut : D
Nuo vihreet silmätki : ) Tykkään kovasti tyylistäsi...

Nyt jään oottelemaan seuraavaa työtä x)
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Empty
ViestiAihe: Vs: Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08)   Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Icon_minitimeTo 20 Maalis 2008, 12:43

2. maaliskuuta 2008

Vaah, kommenttia jälleen~<3

Jelia, Näytät olevan nyt vakiokommentoijani ja kiitän kauniisti. Nuo hiukset, jotka tuohon pläräsin ovat sellainen perus-suttaus, jonka aina laitan jollekkin random hahmolle, jos en keksi mitään mielikuvitustani mullistavaa n___n. Ja tunnetusti en osaa vastaavasti piirtää suorahiuksisia hahmoja, kun teen tuollaisia sekatukkia..

Piakkoin varmaan tulee pari kuvaa, jos kehtaan ne julkaista o/.
________________________

20. maaliskuuta 2008

Päivitys: Kaksi uutta kuvaa lisätty.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Empty
ViestiAihe: Vs: Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08)   Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Icon_minitimePe 21 Maalis 2008, 15:27

Sie olet aivan liian hyvä piirtämään!!! Kattelin tota toka vikaa kuvaa, että kuinka hieno se onkaan ja tajusin vasta myöhemmin, että se olikin minun oma Armokseni! XD En tunnista siis omia hahmojani...vieläkään.

Mutta kaikki kuvat ovat aivan yli-hienoja. Sinä mokoma...keep going!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Empty
ViestiAihe: Vs: Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08)   Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Icon_minitimePe 21 Maalis 2008, 17:23

woah, täytyypä sanoa että todella upeita! : D <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Empty
ViestiAihe: Vs: Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08)   Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Icon_minitimeLa 22 Maalis 2008, 11:45

Dea, Hyvä, kun omat hahmosi noin tunnistat \o/. Tokihan Armos on niin komea mies, (siis sinun piirtämissäsi kuvissa), että pistää oman pelaajansakkin pään pyörälle, niin että tunnistaminen käy hankalaksi. Kiitän~

remon, Kiitän ja kummarran n___n~<3

Päivitys: Yksi uusi fan-art.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Empty
ViestiAihe: Vs: Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08)   Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Icon_minitimeLa 22 Maalis 2008, 15:08

Voi herkkua <3__<3 Minun oma Luke poikani graauh. Tykkään näistä sinun tämän tyylisistä kuvistasi n__n. Viivaa viivan päälle, eikä mitään sen kummempia. Kaunis yksinkertaisuudessaan ~ Värimaailmakin on aina tuollainen pehmeä, ei mitään silmiä tappavia shokkivärejä.
Tykkään tässä Luken kasvoista :3 Ja vaikka sanoit, että Luuk näyttäisi ihan siltä kuin olisi sähköiskun saanut, minusta tuo on oikein näpsäkän näköinen, vaikka niitä leikkasitkin pois.
Ja tuo olkapanssari~ Ai että tykkään n__n.
Sait minut ihastumaan hahmooni entistä enemmän, en raaski pian antaa sitä kenellekkään xD

Kiitän ja kumarran tästä n__n Ja jospas tekisin avanikin tästä kuvasta~
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Empty
ViestiAihe: Vs: Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08)   Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Icon_minitimeLa 22 Maalis 2008, 18:01

Ei siitä pojusta muutenkaan kannata mennä luopumaan, vaikka omistaakin hiukset, jotka luovat minulle suuri tuskia \o/. Ja kyllä se edelleen hieman näyttää siltä, että olisi saanut kunnon sähärin, mutta.. peitämme tämän piirteen katsomalla taustaa.

Ollos hyvätys siis~<3 Näemmä ava olikin jo paikallaan, kun tähän vastasin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Empty
ViestiAihe: Vs: Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08)   Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Icon_minitimeLa 22 Maalis 2008, 18:19

Kaikki aika samantyylisiä, mutta hienoja. .) Tuo ensimmäinen on suosikkini. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Empty
ViestiAihe: Vs: Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08)   Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Icon_minitimeLa 22 Maalis 2008, 20:02

Hyvin havaittu n__n. Nämä pääkuva posetukset ovat yleensä minulla itseään toistavia, mutta ilmettä kyllä yritän vaihdella tiuhaan tahtiin. Syy tähän on se, että en uskalla koneella vielä oikein tehdä persoonallisempia piirroksia - liian vieras asia tämä piirtopöytä.

Kiitän~<3 Ensimmäinen kuva on vieläkin minusta kiva, vaikka vanhempi on jo.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Empty
ViestiAihe: Vs: Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08)   Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Icon_minitimeSu 23 Maalis 2008, 11:18

ooh, menen naimisiin Luken kanssa <3 xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Empty
ViestiAihe: Vs: Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08)   Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Icon_minitimeSu 23 Maalis 2008, 12:20

Sätkynukke kirjoitti:
Hyvin havaittu n__n. Nämä pääkuva posetukset ovat yleensä minulla itseään toistavia, mutta ilmettä kyllä yritän vaihdella tiuhaan tahtiin. Syy tähän on se, että en uskalla koneella vielä oikein tehdä persoonallisempia piirroksia - liian vieras asia tämä piirtopöytä.

Kiitän~<3 Ensimmäinen kuva on vieläkin minusta kiva, vaikka vanhempi on jo.

Minulla on tuo sama ongelma. ^^ Syntyy aina jtn. samantyylisiä furryjä, vaikka vaan yrittää saada jotain tosi hienoa. ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Empty
ViestiAihe: Vs: Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08)   Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Icon_minitimeMa 24 Maalis 2008, 11:01

remon, Miten minusta tuntuu, ettei Sassa suostu tähän liittoon xD. Hoh, ainakin joku nyt haluaa senkin jätkän siis~<3

Elvan, Sielunsisar! Aina, kun yrittää piirtää jotain hienoa, niin se menee pieleen - sen takia harrastankin vain näitä ajantappokuvia, joita en suunnittele ollenkaan. Piirrän vain ilman minkäänlaista mielikuvaa. Et ole sattunut itse laittamaan näitä furryjasi esille minnekkään n__n ?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Empty
ViestiAihe: Vs: Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08)   Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Icon_minitimeMa 24 Maalis 2008, 11:48

voi ei! tämä on kiellettyä rakkautta! xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Empty
ViestiAihe: Vs: Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08)   Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Icon_minitimeMa 24 Maalis 2008, 12:30

Tuo Luke on aivan ihanan näköinen. Sätky, sinä lurjus...saat minulle noita alemmuuskomplekseja XD

Mutta kyllä Sassa varmaan suostuu, jos vanha kunnon Dea saa tuon Luken *wink,wink*
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Empty
ViestiAihe: Vs: Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08)   Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Icon_minitimeMa 24 Maalis 2008, 12:32

no mutta Dea, sinusta on tullut miin rival in love xD yritätkin viedä meikän lovepupun :'D

meikä lahjoo Sassan antamaan pojunsa mulle <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Empty
ViestiAihe: Vs: Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08)   Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Icon_minitimeMa 24 Maalis 2008, 12:55

Apua, tästähän on kehkeentymässä oikea kissatappelu pian O___O''. Pitää suojautua jonnekkin, kunnes pahin osa on ohitse.

Dea, Kiitos~<3 Älä koe töistäni alemmuuskomplekseja sentään n__n''.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Empty
ViestiAihe: Vs: Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08)   Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Icon_minitimeSu 06 Huhti 2008, 21:57

shalala~

Pakko sanoa, että olen aivan rakastunut tuohon Luken kuvaan. Yleensäkin rakastan kuvia, joissa käytetään mahdollisimman vähän värejä ja vielä parempi on, jos ne käytetyt värit ovat jollain tavalla raikkaita (punainen + musta yhdistelmä on poikkeus!), kuten tämä oranssin ja valkoisen yhdistelmä.
Muutenkin se on kaun--eikun siis komea. Neutraali. Ihastuttava. Harmooninen.

Tuossa seuraavassa minä pidän hirmuisesti tuon hiuksista ja kasvoista. Ne ovat onnistuneet. .. . ..... *ei osaa antaa fiksua kommenttia enempää* ..vuodatin kaikki tuohon ensimmäiseen.

Theeeee-eeee. seuraavaa en tietyistä syistä edes kommentoi. ...

Ja tuo vika. Aluksi kun näin sen, tuijotin kulma koholla ja mietin, että olenko minä sekaisin kun vietän aikaa kanssasi vai oletko sinä sittenkin vain se lahopää~ Tuo on hieno, mutta samalla minua jotenkin ällöttää tuo saparo.. en tiedä miksi. Ajatus ihmisen ja ruuan yhdistelmästä ei miellytä.
... olen ihan kamala tänään D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Empty
ViestiAihe: Vs: Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08)   Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Icon_minitimeMa 16 Kesä 2008, 20:50

Päivitys 06. huhtikuuta 2008 - kolme kuvaa.
__________________________________

Tuossa Lukessa on oltava nyt jotain, kun useimmat ovat siitä tähän asti pitäneet.. noh. Eiköhän yleensä hienoista hahmoista saa aina hyviä kuvia aikaan! Pitää muistaa piirtää lisää fan-artteja.

Niin siis, olemme tunteneet monta vuotta, enkä ihmettele, jos me kumpikin olisimme lahopäitä - vajoat pian samalle ajatustasolle kanssani tai sitten minä sinun. Ja se saparo on hieno! Sillä on selvästi jotain syvällisempää merkitystä, jota en itsekkään tajua.. Pahus taisin puhua itseni pussiin puolustellessani sitä..'''

Mutta kiitos rakas kommentistasi, et ollut lainkaan kamala~<3
__________________________________

Päivitetty: 16. kesäkuuta 2008 - Suuri fan-art päivitys.

Olen piirrellyt tässä aikanani fan-artteja, mutta vasta nyt jaksan niitä alkaa laittamaan esille. Luettehan myös uusitun alkuinformaation ?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Empty
ViestiAihe: Vs: Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08)   Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Icon_minitimeTi 17 Kesä 2008, 17:08

Oih, upeita kuvia! Nyt oli pakko tulla heittämään jotain epämääräistä kommenttia, muttas kiitos todella paljon tuosta Fly:sta!
Päiväni parani heti huomattavasti, kun näin herrani kauniit ja tummat kasvot ja tuon hymyn~<3
Kehityt koko ajan huimaa vauhtia yhä vain paremmaksi ja sekös ketuttaa, kun en mukana meinaa itse pysyä :''D Mutta jatka samaan malliin ja vielä kerran; kiitos, kiitos ja kiitos!
*Jättimäiset manaatit taipuvat yhdessä Dean kanssa palvomaan SN:ää*
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Empty
ViestiAihe: Vs: Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08)   Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08) Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sätkynuken kättenjäljet (08.10-08)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: TAIDE :: KUVATAIDE-
Siirry: