| Aryan art-nurkkaus (Fan-art päivityksiä täälläkin) | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Aryan art-nurkkaus (Fan-art päivityksiä täälläkin) Ke 30 Tammi 2008, 20:19 | |
|
Viimeinen muokkaaja, Arya pvm Ke 18 Kesä 2008, 11:33, muokattu 6 kertaa |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Aryan art-nurkkaus (Fan-art päivityksiä täälläkin) Ke 30 Tammi 2008, 20:26 | |
| Viimeinen on ihanin ja minun lempari. On kyllä muutkin ihania ja varsinkin miten teet etujakan käsivarren. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Aryan art-nurkkaus (Fan-art päivityksiä täälläkin) Ke 30 Tammi 2008, 20:29 | |
| Kiitti ;D Olenkin varmaan parempi piirtämään ihmisiä. Katotaan kun jaksan skannata ^^ |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Aryan art-nurkkaus (Fan-art päivityksiä täälläkin) To 31 Tammi 2008, 21:00 | |
| nuo koira/susi/kettu Silmäpuolisorto AWWWW kuinka ihania <33 omat yritykseni piirtää eläimiä kuolevat yleensä hyvin varhaisessa vaiheessa enkä viitsi jatkaa niitä valmiiksi... ^^ jatka ihmeessä piirtämistä |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Aryan art-nurkkaus (Fan-art päivityksiä täälläkin) Pe 01 Helmi 2008, 16:02 | |
| Kun jaksan, voin laitella tänne lisää. Piirtelen tässä jotain sekoihmistä ;D
Noita susia harjoittelin joku sata vuotta :O |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Aryan art-nurkkaus (Fan-art päivityksiä täälläkin) La 02 Helmi 2008, 13:40 | |
| Oih, tyksin noita anorektikko koiruleita! Tykkään sun piirtämis tyylistäs, laitahan lisää kuvia : ) |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Aryan art-nurkkaus (Fan-art päivityksiä täälläkin) Su 03 Helmi 2008, 20:11 | |
| Kiitoskiitos. Näkisittepä vain yhden kaverini kuvia. Ne vasta taidetta on :''D Mutta asiaan. Sain tänään piirrettyä muutaman kuva, laitan kun jaksan. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Aryan art-nurkkaus (Fan-art päivityksiä täälläkin) Su 03 Helmi 2008, 20:20 | |
| Miten minä en ole näihin kommannut? Tämä asia on korjattava : DDD Ihanasti piirrät, ja ihania ovat kuvatkin<3 Osaat todella piirtää hyvin sinäkin ^.^ |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Aryan art-nurkkaus (Fan-art päivityksiä täälläkin) Su 03 Helmi 2008, 20:37 | |
| Kiitos sinullekin ~
Nuo nyt olivat jotain mitä täältä kaivoin ^^ |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Aryan art-nurkkaus (Fan-art päivityksiä täälläkin) Ma 03 Maalis 2008, 21:51 | |
| Mähän tykkään näist ^^
Ihanan selkeetä sun piirrustustyylisi. Parasta kai minun olisi hipsiä jonnekkin nurkkaan häpeämään omia töhryjäni.
Tykkäsin tuosta "lyijykynä luonnoksesta". Sil oli ihanat silmät. <3 |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Aryan art-nurkkaus (Fan-art päivityksiä täälläkin) To 13 Maalis 2008, 18:53 | |
| Nämähän ovat järjettömän hienoja nämä sinun kuvasi arya! o.O Olen nähnyt nouta ennekin, toisella Foorumilla. You Know. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Aryan art-nurkkaus (Fan-art päivityksiä täälläkin) Su 16 Maalis 2008, 10:56 | |
| |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Aryan art-nurkkaus (Fan-art päivityksiä täälläkin) Su 16 Maalis 2008, 17:58 | |
| Hyyppä on kiva : D Tosta toisesta en nyt niinkään mitään sano. Ja Kompassin örvelö on hellyyttävän ihanan viekas <3 Ja veljet... Neki on kivoi : D Tykkään sun tyylist : D
(Miks kukaan ei käy kommentoimas mun kuviini : (? )) |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Aryan art-nurkkaus (Fan-art päivityksiä täälläkin) La 22 Maalis 2008, 18:15 | |
| ( Kyl mä voin Jellu käydä. )
Noista uusimmista hyyppä ja enkeli on parhaita. <333 ihanoita. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Aryan art-nurkkaus (Fan-art päivityksiä täälläkin) Ke 18 Kesä 2008, 11:33 | |
| Täälläkin tehty fan-art päivityksiä, pian skannaan lisää muita piirroksia : D |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Aryan art-nurkkaus (Fan-art päivityksiä täälläkin) | |
| |
|
| |
| Aryan art-nurkkaus (Fan-art päivityksiä täälläkin) | |
|