Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Aidan MUOTOKUVAT

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida


Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 31
Paikkakunta : Carmila
Registration date : 11.08.2007

Aidan MUOTOKUVAT Empty
ViestiAihe: Aidan MUOTOKUVAT   Aidan MUOTOKUVAT Icon_minitimeKe 23 Tammi 2008, 15:23

MUOTOKUVAT

Siinä taas näytettä piirrustaidoista, joita minulla ei ole : D
Tällä kertaa Aida otti itseoikeuden piirtää pilakuvamaiset muotokuvat Carmista, Curasta ja Raputyyppi Severistä. Ja itsestään tietysti! : DD
Siellä nyt sitten komeilee Carmi kauan hehkuttamassaa hutsuhameessa, Cura seisovissa kengissään, ja Sever rapukäpälissään. (Anteeksi jos kaljamaihaisiakin piirteitä löytyy). Ja Aida itse, hahhaa, on ihan tavallinen.
Niin ja anteeksi huono käsialani, sillä kuvaan olen jotain kommenttia raapustellut. : D

Hmm, nojaa. Älkää haukkuko piirrustustaitojani aivan lyttyyn ;> Ettehän. Onhan tikku-ukkomainen taidekin taidetta. Toivottavasti : D
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Aidan MUOTOKUVAT Empty
ViestiAihe: Vs: Aidan MUOTOKUVAT   Aidan MUOTOKUVAT Icon_minitimeTo 24 Tammi 2008, 15:32

ah <3
tuo käyrä banaani oli kyllä vaan niin kaunis xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Aidan MUOTOKUVAT Empty
ViestiAihe: Vs: Aidan MUOTOKUVAT   Aidan MUOTOKUVAT Icon_minitimeTo 24 Tammi 2008, 18:59

Awww....<3
Rakastuin ^.^
Ja repesin ihan totaalisesti .DDD
Se oli hiano!!
Rapumainen napa : DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Aidan MUOTOKUVAT Empty
ViestiAihe: Vs: Aidan MUOTOKUVAT   Aidan MUOTOKUVAT Icon_minitimeMa 28 Tammi 2008, 17:39

Hahahhaa! Tosi hauska!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Aidan MUOTOKUVAT Empty
ViestiAihe: Vs: Aidan MUOTOKUVAT   Aidan MUOTOKUVAT Icon_minitimeTo 31 Tammi 2008, 22:01

HAUSKOJA minun täytyy sanoa niin : )
Sait minut nauramaan noilla kuvillasi! Hienoja ne olivat myöskin, erityisesti tuo käyrä banaani!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Aidan MUOTOKUVAT Empty
ViestiAihe: Vs: Aidan MUOTOKUVAT   Aidan MUOTOKUVAT Icon_minitimeSu 16 Maalis 2008, 19:25

Aida sä et arvaa kui tykkään noist seisovist kengist . D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida


Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 31
Paikkakunta : Carmila
Registration date : 11.08.2007

Aidan MUOTOKUVAT Empty
ViestiAihe: Vs: Aidan MUOTOKUVAT   Aidan MUOTOKUVAT Icon_minitimeKe 19 Maalis 2008, 13:09

Hehehee, suuri kiitos kaikille, jotka jaksoivat käydä kommentoimassa tätä Aidan loisteliasta tikku-ukko taidetta! Olenpas nyt iloinen<3

Sever, pakkohan sellanen rapumainen napa sinne oli tunkasta :>
Ei se tyyppi muuten ois muistuttanu ees etäisesti . D<3

Ja Cura kyllä mä sen tiiän, kuinka paljon sä noit seisovia kenkiä rakastat! <333 Mutta Manan paimentolaismekkoa et ois saanu unohtaa :´<
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Aidan MUOTOKUVAT Empty
ViestiAihe: Vs: Aidan MUOTOKUVAT   Aidan MUOTOKUVAT Icon_minitimeKe 19 Maalis 2008, 16:35

Mitä ihmettä?!?!!! oliko siinä sellainenkin. CURALTA ON JÄÄNYT JOTAIN HUOMAAMATTA !!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Aidan MUOTOKUVAT Empty
ViestiAihe: Vs: Aidan MUOTOKUVAT   Aidan MUOTOKUVAT Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Aidan MUOTOKUVAT
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: TAIDE :: KUVATAIDE-
Siirry: