Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Elokuvakeskustelua

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Elokuvakeskustelua - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Elokuvakeskustelua   Elokuvakeskustelua - Sivu 2 Icon_minitimeTo 10 Heinä 2008, 18:42

ainakin ilmaisia elokuvia löyttyy www.wacht-movies.net
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Elokuvakeskustelua   Elokuvakeskustelua - Sivu 2 Icon_minitimeLa 12 Heinä 2008, 14:18

Eritäin kiivaa ja osalta tyhmää Harry Potterin ystäville ainakin minun mielstäni.
Viimeisestä elokuvatsa tehdään kaksi osainen. Miksi ihmeessä ei voitu tehdä viidennestä kirjasta myös oltasiin voitu tehdä kaksi osainen, kuin viimeisestä. Olihan viitosessa enemmän sivua ja juonen mullistuksia. Toinen ilmestyy 2010 ja 2011
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Elokuvakeskustelua   Elokuvakeskustelua - Sivu 2 Icon_minitimeLa 12 Heinä 2008, 18:48

Mitä?! Kaksiosainen? :''O
Missä tälläinen tieto?
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Elokuvakeskustelua   Elokuvakeskustelua - Sivu 2 Icon_minitimeLa 12 Heinä 2008, 23:06

Joo. Minusta se on ihan tyhmaa viitosestakin olisi sitten pitänyt tehdä sellainen elokuva.
Minä en ole ihan varma, mutta ihankuin jossakin olisi lukenut. Bellatrixiin näytteliä näyttelee nyt Narsicaa. Uusi näyttijä tulisi Bellalle.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Elokuvakeskustelua   Elokuvakeskustelua - Sivu 2 Icon_minitimeKe 23 Heinä 2008, 20:47

Miksi ihmeessä he vaihtaisivat Helenan hahmon?!
Mistäs tälläinen huhu on lähtenyt liikkeelle?!
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Elokuvakeskustelua   Elokuvakeskustelua - Sivu 2 Icon_minitimeKe 06 Elo 2008, 10:20

Tulinpa minäkin tänne raapustamaan.

Ostin tässä vähän aikaa sitten kaksi Star wars elokuvaa, kun en ollut noitakaan klassikoita ennen onnistunut näkemään. Pettymys oli kyllä melkoinen. Leffat eivät yltäneet läheskään sille tasolle, mitä niiltä odotin. Olivathan ne ihan hyviä, mutta kirjat voittavat ne kuitenkin tällä kertaa. En tiedä jaksanko ostaa niitä muita saman sarjan leffoja, vaikka olenkin laukannut ympäri kaupunkia metsästämässä kyseisiä leffoja.
Minä taidan itsekkin kuulua näihin Taru sormusten herrasta faneihin ja olen Kittyhin kanssa samaa mieltä noista Frodo/sam kohtauksista. Ei niitä oikein viitsisi katsoa, kun taas Aragornin, Legolasin ja Gimlin seikkailuja seuraa oikein ilolla. Helmin syvänteessä kilpailu, joka käytiin Gimlin ja Legolasin välillä oli riemastuttava.
Olen myös onnistunut ihastumaan marvellin leffoihin. Spidermanit, Elektra ja Daredevil olivat hyviä, X-menit taas loistavia.
Harry Pottereista en sen sijaan välitä paljoakaan. Kirjat voittavat mielestäni tässäkin tapauksessa leffat.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Elokuvakeskustelua   Elokuvakeskustelua - Sivu 2 Icon_minitimeTo 07 Elo 2008, 10:17

Itse pidän kovin Star Wars-elokuvista, kirjoja en niistä ole kyllä koskaan nähnytkään. Kakkonen ja vitonen kuitenkin osoittautuivat melkoisiksi pettymyksiksi muiden upeiden elokuvien rinnalla. Uusimpien elokuvien (1-3) taistelukohtaukset ovat huikeita erikoistehoste-räpellyksiä.

Vihjeenä annan noita katsoessa, että suosittelen katsomaan osat järjestyksessä 1 --> 4-6 --> 2-3. Itse katsoin ne tuossa järjestyksessä ja pidin paljon. Jos ajattelee, että leffat pitäisi katsoa järjestyksessä.. huhhuh. Koko nautinto menee piloille! Kaikki jännät juonenkäänteet selviävät jo kolmosessa. Itse kun katsoin toisessa järjestyksessä ihmettelin aina.. no niitä juonenkäänteitä.

Ja Nighty, samaamieltä helmin syvänteen taistelusta. Rakastan sitä!!<33

Njooh, taas tuli vähän raapusteltua, mutta omia mielipiteitä on kiva tuoda ilmi! ^^
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Elokuvakeskustelua   Elokuvakeskustelua - Sivu 2 Icon_minitimeTo 07 Elo 2008, 10:31

Arykin vaivautui tänne höpöttämään elokuvista >'D

Lempielokuviani... Ja muutenkin mielipiteitäni. Jos nyt aloitan puhumaan vaikka lähinnä räiskintäelokuvista ja elokuvista joissa verta on. Hitman on omasta mielestäni erittäin hyvä elokuva. Sopivasti räiskintää, tappamista ja muutakin sälää. Ei liikaa tappamista, vaan huumoria ja muita ongelmia samassa. Myös Turbulence vai mikä lie olikaan, joka tuli televisiosta jokin aika sitten oli minun mieleeni. Koneessa kauhua, ah <33

Komediat ja draamaelokuvat... Suosikkeja ovat ehdottomasti Titanic-elokuva johon olen rakastunut. Hyvin tehty, mahtavat näyttelijät ja kaikki <33 Aidon tuntuinen ja sopivasti draamaa ja kuolemaa <33333 The Holiday oli myös ihan hyvä. Mutta ei vedä lähellekään vertoja Titanicin kanssa. Mutta ihan hauskaa komediaa tässäkin.

Fantasia-aiheisia elokuvia. Taru Sormusten Herrasta on mainittavasti paras. Lumoavan hyvin tehty, pitkiä elokuvia ja mahtavaa fantasiaa <33 En ole tarkoin kirjaa lukenut mutta kirjankin lukeneet tuntuvat olevan tyytyväisiä. Erittäin hyviä elokuvia. Kolmesta osasta viimeinen, eli Kuninkaan paluu on mieleeni.

Suomalaisia elokuvia... Tuntematon sotilas oli minusta eritätin hyvä elokuva, vaikka en niin sotaelokuvista piittaakaan. Mutta tämä iski sydämeeni <33 No, on se FC Venuskin ihan menettelevä, yönnettäköön .'D En kyllä yleensä paljoa suomalaista elokuvatuotantoa katsele.

Piirretyt elokuvat, eli animaatiot. Hayao Miyazakin elokuvat Maameren tarinat ja Henkien kätkemä ovat iskeneet sydämeeni. Hyvin tehtyjä japanilaisia animaatioita, ihania ideoita ja hyviä ääninäyttelijöitä originaalisissa versioissa. Muuten ovta sydämeen jääneet klassikko 101 dalmatialaista ja Kaunotar ja kulkuri, suloisia lasten elokuvia jotka jää kyllä mieleen <33
Muut elokuvat, joita en osannut laittaa mihinkään .'D Mm. Pirates of the Caribbean trilogia... Ja supersankari elokuvina esim. X-Men elokuvat ovat jääneet sydämeen <33
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Elokuvakeskustelua   Elokuvakeskustelua - Sivu 2 Icon_minitimePe 12 Syys 2008, 22:35

Holiday on ihana elokuva
Suosittelen mennä tai katsoa Kunfu Banda animatio samoin Little Mermaid: Ariel's Beginning. Kummatkin ovat ihania. Pandan kuitenkin kannattaa katsoa englantilais versiona. Arielin voi hyvin kuulla suomeksi. Ariel ehkä paras, jolla on kolme elokuvaa hyvin tehtyinä. Tuhkimo kakos elokuva on surekea ja Leijonakuninkaassa kolmonen.
Arielin uusimmassa leffasta Benjamin on ihanin tyyppin. Ehkä sanoista.

(Benjami ja pahis putkassa)
" Mitä oikein opimmimme? Ei saa tehdä pahaa muille. Emme halua olla pahoja. Eikö? " Benjami sanoo
" Ehkä sinä olet oikeassa. " Pahis sanoo
" Niin sitä pitää tyttöseni. Samba? " Benjami sanoo
Benjami alkaa tassia sambaa ja lopuksi pahis emäntä alkaa tassia sambaa musiikin rytmissä. Ekana pahis menee ja Benjami takana.
" Ua! Ua! Ua! " Benjami huudahtaa ennen kuin häviävät seinän taakse.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Elokuvakeskustelua   Elokuvakeskustelua - Sivu 2 Icon_minitime

Elokuvakeskustelua
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: PULINA-
Siirry: