Elikkäs vihdoin sain sen videon valmiiksi, minkä olen jo ties milloin luvannut tehdä. Nyt tänään sain vihdoin kunnon inspiksen tehdä sitä, kun sopiva musiikkikin löytyi. Kuvia oli vähän, mutta sain minä niistä todella mukavaa lisätäytettä videoon, joka meni melko lailla lörpötykseksi. En takaa etteikö siinä olisi kirjoitusvirheitä, ja muutenkin koko pölinä on melko tönkköä ja outoa.
Ouh, well. Kuitenkin koko projekti meinasi kaatua siihen kauheaan inspiksen puutteeseen ja siihen, että en löytänyt sopivaa musiikkia. No, sille ei saa nauraa sille musiikille, jonka repäisin pokemonista. oikeastaan se on kakkosleffassa oleva kappale. Kaunis ja melodinen, mielestäni sopi kaikkein parhaiten tähän videoon. Etsin ties mistä inkkarimusista tai gregoriaanisista, mutta niistä nyt ei löytynyt mitään. En halunnut myöskään mitään sanallista musiikkia, sen täytyi siis olla sanaton. No, tämä kuitenkin sai inspikseni palaamaan ja nyt se on sitten pokemon musiikkia!
Se saattaa myös tuntua hyvin pitkäveteiseltä ja työllä ja tuskalla sain kuin sainkin sen loppuun saakka tehtyä. Tein sen jollakin ikivanhalla movie maker-ohjelmalla, ja kaiken kukkuraksi se kappale oli jotenkin viallinen, ettei siitä voinut oikein kunnolla tehdä mitään, kun se aloitti aina ties mistä kohdasta. No sain sitten sen jotenkin toimimaan, kun koko aamupäivän sen kanssa taistelin.
Kiitokset ja kumarrukset heille jotka antoivat minun käyttää kuviaan, eli:
Aida
Carmildee
Kaze
Toivon, että te pitäisitte kaikki siitä videosta ja ette kyllästyisi siihen minun iänikuiseen lörpöttelyyn. Pari kuvaa olen pumminut jostain googlesta. Pitihän siihen nyt saada jonkinlaista maisemakuvaa, vaikke Payonissa varmaan mitään vuoria pahemmin olekaan ^^' Noh, ajatus on tärkein.
Sever poistuu taas esiripun taakse odottamaan kritiikkiä ja lopettaa ainaisen pälättämisensä (:
Siitä sitten vain katsahtamaan sitä teosta, jos huvittaa ^^
Mytology of Valhalla ~Silent Melody~Kiitokset n_n