Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Ah, vihdoinkin valmis!!

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Ah, vihdoinkin valmis!! Empty
ViestiAihe: Ah, vihdoinkin valmis!!   Ah, vihdoinkin valmis!! Icon_minitimePe 04 Tammi 2008, 15:45

Elikkäs vihdoin sain sen videon valmiiksi, minkä olen jo ties milloin luvannut tehdä. Nyt tänään sain vihdoin kunnon inspiksen tehdä sitä, kun sopiva musiikkikin löytyi. Kuvia oli vähän, mutta sain minä niistä todella mukavaa lisätäytettä videoon, joka meni melko lailla lörpötykseksi. En takaa etteikö siinä olisi kirjoitusvirheitä, ja muutenkin koko pölinä on melko tönkköä ja outoa.

Ouh, well. Kuitenkin koko projekti meinasi kaatua siihen kauheaan inspiksen puutteeseen ja siihen, että en löytänyt sopivaa musiikkia. No, sille ei saa nauraa sille musiikille, jonka repäisin pokemonista. oikeastaan se on kakkosleffassa oleva kappale. Kaunis ja melodinen, mielestäni sopi kaikkein parhaiten tähän videoon. Etsin ties mistä inkkarimusista tai gregoriaanisista, mutta niistä nyt ei löytynyt mitään. En halunnut myöskään mitään sanallista musiikkia, sen täytyi siis olla sanaton. No, tämä kuitenkin sai inspikseni palaamaan ja nyt se on sitten pokemon musiikkia!

Se saattaa myös tuntua hyvin pitkäveteiseltä ja työllä ja tuskalla sain kuin sainkin sen loppuun saakka tehtyä. Tein sen jollakin ikivanhalla movie maker-ohjelmalla, ja kaiken kukkuraksi se kappale oli jotenkin viallinen, ettei siitä voinut oikein kunnolla tehdä mitään, kun se aloitti aina ties mistä kohdasta. No sain sitten sen jotenkin toimimaan, kun koko aamupäivän sen kanssa taistelin.

Kiitokset ja kumarrukset heille jotka antoivat minun käyttää kuviaan, eli:
Aida
Carmildee
Kaze

Toivon, että te pitäisitte kaikki siitä videosta ja ette kyllästyisi siihen minun iänikuiseen lörpöttelyyn. Pari kuvaa olen pumminut jostain googlesta. Pitihän siihen nyt saada jonkinlaista maisemakuvaa, vaikke Payonissa varmaan mitään vuoria pahemmin olekaan ^^' Noh, ajatus on tärkein.
Sever poistuu taas esiripun taakse odottamaan kritiikkiä ja lopettaa ainaisen pälättämisensä (:

Siitä sitten vain katsahtamaan sitä teosta, jos huvittaa ^^

Mytology of Valhalla ~Silent Melody~

Kiitokset n_n
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Ah, vihdoinkin valmis!! Empty
ViestiAihe: Vs: Ah, vihdoinkin valmis!!   Ah, vihdoinkin valmis!! Icon_minitimePe 04 Tammi 2008, 17:57

Sepäs oli ihuna teos itse Valhallasta ^^ En keksi mitään palautetta, hyvä se oli : P

POKEMON MUZAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sekoan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Ah, vihdoinkin valmis!! Empty
ViestiAihe: Vs: Ah, vihdoinkin valmis!!   Ah, vihdoinkin valmis!! Icon_minitimePe 04 Tammi 2008, 18:06

no mutta! sehän oli oikein upia! : D
en olisi musiikkia kyllä tunnistanut, ellet olisi itse paljastanut x3 sopi todella hyvin tunnelmaan <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Ah, vihdoinkin valmis!! Empty
ViestiAihe: Vs: Ah, vihdoinkin valmis!!   Ah, vihdoinkin valmis!! Icon_minitimePe 04 Tammi 2008, 18:56

Mahtava!! En osaa siitä muutakaan sanoa. En keksi enempää ja ajattelinkin katsoa sen nyt uudestaan ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Ah, vihdoinkin valmis!! Empty
ViestiAihe: Vs: Ah, vihdoinkin valmis!!   Ah, vihdoinkin valmis!! Icon_minitimePe 04 Tammi 2008, 18:58

Siis yksinkertaisesti loistavaa! Hienosti tehty! I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Ah, vihdoinkin valmis!! Empty
ViestiAihe: Vs: Ah, vihdoinkin valmis!!   Ah, vihdoinkin valmis!! Icon_minitimeMa 07 Tammi 2008, 16:55

Upea! musiikki sopi todella hyvin videoon, ainoa mikä häiritsi hieman oli juuri kuvian toisto, mutta uskomattoman hyvä video silti! Kumarrus siihen suuntaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Ah, vihdoinkin valmis!! Empty
ViestiAihe: Vs: Ah, vihdoinkin valmis!!   Ah, vihdoinkin valmis!! Icon_minitimeMa 07 Tammi 2008, 18:10

Kiitos nuista kehuista ja mitä siihen kuvien toistoon tuleekaan, niin minulla ei tuon enempää kuvia ollut ja jos olisin vielä laittanut siihen lisää tekstiä, niin ei olisi kukaan jaksanut sitä katsoa ^-^ Minulle on jo muutaman kerran siitä sanottu. Ja musiikkia en osannut katkaista mistään fiksusta kohtaa n.n'

No mukavaa kun silti pidätte siitä. Sever kiittää ja kumartaa ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Ah, vihdoinkin valmis!! Empty
ViestiAihe: Vs: Ah, vihdoinkin valmis!!   Ah, vihdoinkin valmis!! Icon_minitimeTi 08 Tammi 2008, 16:31

Tuo video on oikeasti aivan uskomaton! Musiikki sopii siihen oikein hyvin ja on todella kaunis. Olet laittanut siihen mukavasti itse piirrettyjä kuvia ja hienoja valokuvia (eritysesti alun vuoristo-järvi maisema on minun mieleeni).
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Ah, vihdoinkin valmis!! Empty
ViestiAihe: Vs: Ah, vihdoinkin valmis!!   Ah, vihdoinkin valmis!! Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ah, vihdoinkin valmis!!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: TAIDE :: KUVATAIDE-
Siirry: