Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Olen ainakin yrittänyt. ^^'

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Olen ainakin yrittänyt. ^^' Empty
ViestiAihe: Olen ainakin yrittänyt. ^^'   Olen ainakin yrittänyt. ^^' Icon_minitimePe 14 Joulu 2007, 20:23

Lisäänki kuvii sitte ku opin piirtämää


Viimeinen muokkaaja, Jokeri pvm Ke 20 Helmi 2008, 16:31, muokattu 11 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Olen ainakin yrittänyt. ^^' Empty
ViestiAihe: Vs: Olen ainakin yrittänyt. ^^'   Olen ainakin yrittänyt. ^^' Icon_minitimeSu 16 Joulu 2007, 17:32

Hienoii on! Oon kade!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Olen ainakin yrittänyt. ^^' Empty
ViestiAihe: Vs: Olen ainakin yrittänyt. ^^'   Olen ainakin yrittänyt. ^^' Icon_minitimeSu 16 Joulu 2007, 17:34

no muttah, eihän nämä nyt yhtään niin pahoja ole : D <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Olen ainakin yrittänyt. ^^' Empty
ViestiAihe: Vs: Olen ainakin yrittänyt. ^^'   Olen ainakin yrittänyt. ^^' Icon_minitimeSu 16 Joulu 2007, 17:34

Pidin eniten tuosta alimmaisesta ^^ Enpä tiedä mikä siinä viehättää, mutta se vain osui silmään sopivasti. Jellona näyttää aivan samanlaiselta, kuin mikä istuu hyllyni päällä kaiken pölyn keskellä yhtä ylväänä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Olen ainakin yrittänyt. ^^' Empty
ViestiAihe: Vs: Olen ainakin yrittänyt. ^^'   Olen ainakin yrittänyt. ^^' Icon_minitimeTi 18 Joulu 2007, 15:23

Kiitoos !

Tiedän kyllä hyvin sen että tyylistäni löytyy parannettavaa, mutta olen vain niin laiska yksityiskohtiin nähden ^^'
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Olen ainakin yrittänyt. ^^' Empty
ViestiAihe: Vs: Olen ainakin yrittänyt. ^^'   Olen ainakin yrittänyt. ^^' Icon_minitimeTo 20 Joulu 2007, 19:52

Kuvissa on jotain sellaista niin upeeta, etten sitä osaa sanoilla kuvata. Se ei ole tavallista mangaa, tai animea tai sellainen "Disneyn elokuva" tyyppi. Kuvissa on jotain omalattuista ja persoonallista! Varjo Sellan kuvassa on tosi upea! :'D

On täällä niitäkin, jotka osaavat piirtää..
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Olen ainakin yrittänyt. ^^' Empty
ViestiAihe: Vs: Olen ainakin yrittänyt. ^^'   Olen ainakin yrittänyt. ^^' Icon_minitimePe 21 Joulu 2007, 13:49

Kiitoss, en kai ole tarpeeksi tarkka matkimaan. Siksi siis yhdistelen kaikkea näkemääni.
Seelalle muuten todellakin oli kiva piirtää sitä varjoa ! ^^'

Olisi kai aika lisätä joskus uutta, mutta kitos kaikille kommenteista !!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Olen ainakin yrittänyt. ^^' Empty
ViestiAihe: Yrittäminen on tuottanut tulosta =D   Olen ainakin yrittänyt. ^^' Icon_minitimeKe 26 Joulu 2007, 21:45

Kivoja kuvia, pidän erityisesti Jellonasta Smile Ensimmäisessä kuvassa erityisen hienoa on varjo ja viimeisen kuvan henkilön pää on todella hieno!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Olen ainakin yrittänyt. ^^' Empty
ViestiAihe: Vs: Olen ainakin yrittänyt. ^^'   Olen ainakin yrittänyt. ^^' Icon_minitimeTo 27 Joulu 2007, 20:09

Kiitos !

Lisäsin siis muutaman uuden, vaikka se ei otsikossa suostukkaan näkymään. -.-' Käykääpäs katsomassa ja kommenttia olisi kiva saada :>
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Olen ainakin yrittänyt. ^^' Empty
ViestiAihe: Vs: Olen ainakin yrittänyt. ^^'   Olen ainakin yrittänyt. ^^' Icon_minitimeKe 02 Tammi 2008, 15:40

Tapu, tapu! Kuvissa näkyy sama tyyli. Vähän sutatusti väritettyjä kohtia (jotka ovat siis hienoja) ja hieno varjo siinä yhdessä kuvassa. Erityisesti Jellna oli minusta oikein hieno, -maiseminsta kun pidän.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Olen ainakin yrittänyt. ^^' Empty
ViestiAihe: Vs: Olen ainakin yrittänyt. ^^'   Olen ainakin yrittänyt. ^^' Icon_minitimeKe 02 Tammi 2008, 16:11

Jellonaa on paaras! osaat piirtää. todellakin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Olen ainakin yrittänyt. ^^' Empty
ViestiAihe: Vs: Olen ainakin yrittänyt. ^^'   Olen ainakin yrittänyt. ^^' Icon_minitimeKe 02 Tammi 2008, 17:19

Hihii. Kiitos molemmille !
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Olen ainakin yrittänyt. ^^' Empty
ViestiAihe: Vs: Olen ainakin yrittänyt. ^^'   Olen ainakin yrittänyt. ^^' Icon_minitimeSu 20 Tammi 2008, 18:02

Uwaah! Pakko tulla tännekkin kehumaan Very Happy
Osaat piirtää hyvin, tykkään nuista sinun piirustuksistasi, mutta suosikkini on kyllä ehdottomasti tuo jellona <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida


Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 31
Paikkakunta : Carmila
Registration date : 11.08.2007

Olen ainakin yrittänyt. ^^' Empty
ViestiAihe: Vs: Olen ainakin yrittänyt. ^^'   Olen ainakin yrittänyt. ^^' Icon_minitimeSu 20 Tammi 2008, 20:24

Oi, onpas hienoja. Seelan kuva on minusta erittäin onnistunut! Ja Ketunleipä-Kertrude mikä söpö nimi<3
Mutta itseasiassa minunkin suosikikseni nousee jellona, on se vain jotenkin niin suloinen : )
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Olen ainakin yrittänyt. ^^' Empty
ViestiAihe: Vs: Olen ainakin yrittänyt. ^^'   Olen ainakin yrittänyt. ^^' Icon_minitimeLa 09 Helmi 2008, 16:17

Kiitti.

Lisäilin uutta, otsikon kanssa en jaksa lähteä temppuilemaan, kun ei viimekskään toiminut ja ilmotan sen nyt vaan näin.

Sanoin, et jos aida päästää Miyan läpi niin sen kuva tullaan vielä näkemään ja siellä se nyt sitten on. Enkä muuten lahjo. Silmäpuolisorto
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Olen ainakin yrittänyt. ^^' Empty
ViestiAihe: Vs: Olen ainakin yrittänyt. ^^'   Olen ainakin yrittänyt. ^^' Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Olen ainakin yrittänyt. ^^'
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: TAIDE :: KUVATAIDE-
Siirry: