Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Curanos ja sen lyijykynät <33

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Curanos ja sen lyijykynät <33 Empty
ViestiAihe: Curanos ja sen lyijykynät <33   Curanos ja sen lyijykynät <33 Icon_minitimeKe 28 Marras 2007, 21:16

Minä... kaikkien maailman lyijykynien, tussien, hiilten ja retussi ruiskujen ystävä olen päättänyt tehdä omille sotkuilleni topicin tänne. Kaikista nuista edellä mainituista nostan erityisesti lyijykynät esille. Rakastan erilaisia harmaansävyjä ja lyijykynillä on juuri siksi mukava piirtääkkin.Ostinkin tässä muutama viikko sitten sellaisen jännän manga tussi paketin, josta löytyi varjostus tussit kyseiseen juttuun. Toki olen niitä muussakin tarkoituksessa käyttänyt... ovat osoittautuneet yllättävän HYVIKSI. Mutta nyt siis näihin töihini ^^ Silmäpuolisorto aloitampa tälläisillä mielenkiintoisilla suttauksilla....


Random Neko tyyppi
Kyllä... jotain tuli taas suherrettua. Kuvasta voi siis erottaa pojan, jolla söpöt kissankorvat päässä. Tuskastelin nuitten housujen kanssa niin kamalasti, että ne näyttävät nyt miltä näyttävät. Tämä siis ei ole minkään sortin panostus työ, vaan tuiki tavallinen suttaus.


30 min
Nimensä mukaisesti tämän tekemiseen meni 30 minuuttia, puoli tuntia... miten te nyt sen tahdotte sanoa. Tästä voisin sen verran sanoa, että olin aivan kuollut matikan tunnilla. Kaveri ehdotti vierestä että piirräppä mulle jotain ja lopulta siitä syntyi show, jonka opettaja otti itselleen talteen. Varmaan ripusti seinälleen roikkumaan... -.- ... ehdin kuitenkin kauheitten suostuttelujen jälkeen vielä nappaamaan tämän kuvan MATIKAN TUNNILLA tekemästäni ihme mekko sankarista. Tyypin kasvot vähän kuoli kun kummasin ja koitin piirtää niitä aika moneene kertaan jotta ne näyttäis ees hitusen järkeviltä... mutta ei...


UUTTA 9.12.


Die
Siis oli taas kivaa matikantunnilla . DD


Shhh

Tämä ihme haltia neitokainen taisi valmistua eräällä välitunnilla koulussa. Kädet jäässä, kynä tippui jatkuvasti lumee jonka seurauksena sen terä kastui, ja paperi kärsi kun eräs nimeltä mainitsematon innostui juoksemaan ympäri pihaa se kädessä. Että repikää siitä . DD


DIe
On ne matikan tunnit mukavia . DD


Vincent Valentine <33
Ehdottomasti KOKO MAAILMAN HOTEIN... aviomieheni ^^ awwww... kuviksen tunnit on sitten niin nameja <33 HEI MUUTEN... tähän onkin pakko heittää, että tämä kuva on keskeneräinen ja kunhan se valmistuu, nii tungen sitte valmiinki teoksen tänne . D


HAURU
Liikkuvasta linnasta arvon velhomme ^^


UUTTA 21.1.2008


Jälleen pääsette todistamaan sitä, että Cura-setä on saanut, muutamia matikantunteja hyväkseen käyttäen, sotkemaan kummallisia otuksia ja söhräyksiä. Cura se tykkää lyijykynistä <33


YAOI

YAOI! Älkää katsoko tai harkitko edes painavanne tästä, jos ette voi sietää poika<3poika rakkautta. YAOI ON MAHTAVAA <33 Cura tykkää ^^ Tämä taitaa olla erään kuviksen tunnin teos, jonka sain sutattua ennätysajassa ja mitä sotkua sainkaan aikaan. Loppu tulos olisi voinut olla parempi, mutta kun aikaa ei riittänyt ja opettajakin vielä mainitsi
"Yritä tehdä mahdollisimman nopeasti jostain kuvasta työ." No meikä vetää paperin kaapista ja saa eteensä kuvan <33 JA TOTTA KAI MINÄ SEN PIIRSIN ^^ sotkuista jälkeä mutta kelpaa minulle.


Aarnis
Ja tästä voitte syyttää ainoastaan matikan tunteja. Aarnikotkan on nameja <33


Alkuperäinen vihko versio <3

Valmis työ
Jotain erittäin mielenkiintoista jälleen. Ideani oli koittaa tehdä opettajan suosituksesta retussilla tavallisten tussien sijasta työ. Vihkoon suunnitelin ja lopputulos oli huomattavasti erilainen mitä odotin. Pidän enemmän vihkoon tekemästäni lyijykynä versiosta, kuin tuosta lopullisesta, värillisestä kokonaisuudesta. Kaikilla oma mielipiteensä ja tämä on minun. Jos joku ihmettelee lyijykynä versiossa ilmeneviä kummallisia sotkuja ja tahroja, niiden kuuluisi olla punaisia koska testasin värin sävyjä. Kuvan laatu huono... Cura ei omista skanneria :'<


Vincent Valentine <3

Olinkin aikaisemmin laittanut hieman ylemmäs keskeneräisen työn Vincestä. Nytpä siis tässä olisi näytillä valmis kokonaisuus. Oikeastaan lisänä on tullut vain tausta, jolle kehitin hatusta vetäisemällä taustan. Tykästyin nuihin tauluihin ja sanoinkin jo porukoille että tahon samanlaiset <3


Optimus Prime
Jotain niin mielipuolista ja outoa etteivät sanat riitä kuvaamaan sitä. Mainitsen Transformersin, niin kaikki sekoavat ja katsovat mua et okei, kuka toi on. En tiedä kuinka jaksoin edes tehdä tämän loppuun. Niinkauan kuin se kaapin pohjalla lojuikin, tyhmän näköisenä, kaivoin sen esiin vaivoin ja sotkin loppuun. Huomaa heti etten ole tuota tehnyt ajatuksen kanssa, mutta kyllä tuosta tunnistaa kuka on kyseessä ^^ Tähän on pakko myöntää, että olen liian suuri mecha animeitten fanittaja.

Kiittäkää onneanne, etten ole keksinyt enää mitään muuta sotkettavaa tähän mennessä ^^


!! Ja eilen oli sellainen olo että varmasti unohdin jotain. Niimpä tietysti kävi ja yksi lyijykynä suttaus jäi laittamatta. Kärsikää siis vielä yhden työn verran ^^

The GazettE - Reita <3
Ja tämä taisi olla se eilisen kuvistunnin aikaan saannos... muuta en keksinyt ja kun uuteen aihepiiriin siirryttiin, niin suurempaa työtä en edes harkinnut aloittaa.

Tälläistä se minun elämäni sitten on. Harmaan sävyjä valkoiselle paperille...toki elämästäni löytyy muutakin, mutta tuo se tärkein <3 On se jännää... mutta hei pallerot... laittakaahan jotain kommenttia perään ^^


Viimeinen muokkaaja, pvm Ti 22 Tammi 2008, 16:31, muokattu 5 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Curanos ja sen lyijykynät <33 Empty
ViestiAihe: Vs: Curanos ja sen lyijykynät <33   Curanos ja sen lyijykynät <33 Icon_minitimeTo 29 Marras 2007, 11:21

Aiai. Kunpa olisi minunkin elämäni harmaita sävyjä valkoiselle paperille koulussa matikan tunnilla. Mutta valkoista paperia ei yleensä löydy, vain sitä ruutupaperia ja jos vaikka sattuisi olemaan aihe, niin ei tiedä mistä se lähteä toteuttamaan.

Ihan älyttömän upeita. Kuullostaa tyhmälle mutten sitä paremminkaan osaa sanoa.
Huuhh. Olen aivan ihastunut. Rakastan tuon tytön mekkoa. Anteeks joudun muokaamaan, mutta löysin paljon muutakin mist tykkäsin, kun noit kuvi uudemman kerran katsoin. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Curanos ja sen lyijykynät <33 Empty
ViestiAihe: Vs: Curanos ja sen lyijykynät <33   Curanos ja sen lyijykynät <33 Icon_minitimeTo 29 Marras 2007, 13:57

khih ^^ kiva saada tuollaista palautetta... itse kannan repussa, kansiossa, valkoista paperia, joka on ollut moneen kertaan tarpeellinen toimi... varsinkin matikantunnilla Silmäpuolisorto
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Curanos ja sen lyijykynät <33 Empty
ViestiAihe: Vs: Curanos ja sen lyijykynät <33   Curanos ja sen lyijykynät <33 Icon_minitimeTo 29 Marras 2007, 20:17

Uiih, tuo toka kuva oli todella hienoo Very Happy samoin eka, mutta toka oli ehdottomasti lempparini. Oon kade kaikille, jotka osaa piirtää
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Curanos ja sen lyijykynät <33 Empty
ViestiAihe: Vs: Curanos ja sen lyijykynät <33   Curanos ja sen lyijykynät <33 Icon_minitimePe 30 Marras 2007, 15:25

......Eräänä päivänä minäkin piirrän yhtä hyvin (tämä on lupaus).
Takaisin alkuun Siirry alas
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli


Viestien lukumäärä : 398
Ikä : 33
Paikkakunta : Aidala
Registration date : 07.10.2007

Curanos ja sen lyijykynät <33 Empty
ViestiAihe: Vs: Curanos ja sen lyijykynät <33   Curanos ja sen lyijykynät <33 Icon_minitimeSu 09 Joulu 2007, 20:41

Oijoi, rakastan tyyliäsi piirtää . D
Ensimmäinen lohikäärme oli todella hieno, siivet oli niin hienosti tehty ja muuta . D Ei onnistuis multa.

Rakastuin myös aviomieheesi . D Ihana pyssy! hirveen usein oon yrittäny piirtää pyssyä mut saan aikaseks vaan epämääräsen suorakulmion. Ihana avaimenperä sen pyssyssä <3
Että sinä osaat nuita laskostuksia ja muita tehdä!
Vincentin repaleinen viitta on todella hienosti tehty ^^

Olet varmaan jo kyllästynyt kuulemaan tätä, mutta olet todella hyvä piirtäjä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Curanos ja sen lyijykynät <33 Empty
ViestiAihe: Vs: Curanos ja sen lyijykynät <33   Curanos ja sen lyijykynät <33 Icon_minitimeSu 09 Joulu 2007, 20:54

KAIKKI IHAN KUOLLEITA KU KOULUSSA TULLU TEHTYÄ .'DDD NIINKU TAVALLISESTIKKIN...

mutta IHANAA kuulla että tykkäät niistä ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Curanos ja sen lyijykynät <33 Empty
ViestiAihe: Vs: Curanos ja sen lyijykynät <33   Curanos ja sen lyijykynät <33 Icon_minitimeTo 27 Joulu 2007, 05:40

voi hitsi ku niin monet ihmiset (+sinä) osaatte piirtää ja minä en, niin olen niin kadeeh!

harmaan sävyt ovat todella kauniita ja näytät myös osaavan käyttää niitä todella hyvin =) hienoja hienoja (mitä muuta tyhmää voisin sanoa?) tuo Hauru oli ihan paras, iski sydämeeni (tai oikeastaan varasti sen) ihastuin siihen, jatka ihmeessä piirtämistä, äläkä ikinä lopeta sitä, tämä on neuvoni Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Curanos ja sen lyijykynät <33 Empty
ViestiAihe: Vs: Curanos ja sen lyijykynät <33   Curanos ja sen lyijykynät <33 Icon_minitimeKe 02 Tammi 2008, 15:46

Paljon hyviä piirtäjiä täällä Valhallassa! Nuo vaatteen on piirretty tosi hienosti!
Anteeksi lyhyt sanaisuuteni, mutta ei ole muuta sanottavaa, kuin että hienoja ovat!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Curanos ja sen lyijykynät <33 Empty
ViestiAihe: Vs: Curanos ja sen lyijykynät <33   Curanos ja sen lyijykynät <33 Icon_minitimeMa 21 Tammi 2008, 21:39

Otan mercuryn neuvosta vaarin ^^ En lopeta piirtämistä ja tulevaisuudessa tulen piirtämään vielä taitavammin. Ja kiitos kehuista jälleen. Itse pidän kaikkia töitäni surkeasti onnistuneina, ja vain harvat pääsevät suosioon. Muitten kehu siis piristää kummasti ^^ Lisäilinkin muutamia uusia töitä tuohon listan jatkeeksi ja toivoisin kritiikkiä niistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida


Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 31
Paikkakunta : Carmila
Registration date : 11.08.2007

Curanos ja sen lyijykynät <33 Empty
ViestiAihe: Vs: Curanos ja sen lyijykynät <33   Curanos ja sen lyijykynät <33 Icon_minitimeTi 22 Tammi 2008, 12:44

Iiih Curahan se vasta osaa piirtää, vaikka olenkin sen aina tiennyt. Laiskana en vain ole jaksanut mitään kommenttia piirrustuksistasi
laittaa : DDD

Päätin nyt kuitenkin jotakin raapustaa, osaamatta kuitenkaan sanoa muuta kuin, että piirroksesihan ovat upeita<3 Krrhhmm... vaikkakin yksi niistä pisti pahasti silmääni, hetken jopa mietin onko se tosiaan meidän Cura, joka tuollaista piirtelee, mutta sitten muistin sen manan paimentolaismekossa, jota niin kovasti fanitit, että ajattelin ettei tuo piirroskaan sitten niin kumma juttu ole. Varmaankin arvaat mitä kuvaa tarkoitin : DD Jos et, voin valaista sen verran, että siinä kuvassa oli kaksi kulmikasta kieltä vastaikkain.
Mutta eihän minun tästä asiasta pitäisi sinulle meukata, loppujen lopuksi olihan se suloinen kuva! Hei nytpä erehdyin katsomaan sitä jopa toisen kerran, ja onneksi kuvassa olleilla henkilöillä oli sen verran pitkät hiukset, että toista heistä voisi luulla aivan hyvin tytöksi : D Söpöä. Okei nyt tämä järjetön pohtimiseni riittää. Puhuinpa taas järkeviä, vaihteeksi.


Mutta upeita ovat kerrassaan kaikki työsi, jopa se yksi, joka pisti silmääni ; )
Älähän nyt aivan suutu minulle typeristä kommenteistani. <3
Jotka toivottavasti eivät olleet aivan liian typeriä.
Aida kuitenkin kadehtii taitoasi piirtää, ja siirtyy itse piirtelemään taidokkaita tikku-ukkojaan, jotka liimaa vaatekaappinsa sisuksiin koreilemaan kauneuttaan, joita sitten vain Aida itse voi halutessaan ihastella. Nyt kun tarkemmin ajattelen, tuli tälle yhdelle tikku-ukolle ainakin mukavan pyöreä pää. : DD
Ääh, taas menin ohi aiheesta. Anteeksi! : D
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Curanos ja sen lyijykynät <33 Empty
ViestiAihe: Vs: Curanos ja sen lyijykynät <33   Curanos ja sen lyijykynät <33 Icon_minitimeTi 22 Tammi 2008, 16:35

Vai pisti Aidalla silmään tuo yaoi teokseni .'D niin epäilinkin. Epäilin jo silloin kun yritin siitä kuvaa napata. Mutta ei se mitään. Cura-setänne nyt vain on kauhea yaoi-addikti... miten se Manan paimentolaistyttö mekon nyt sitten ottaa ^^ kyllä sekin oli ihana vaikkei ihan samoihin tuloksiin päästy kuin tuossa teoksessa : DD Enkä tietenkään pistä pahakseni ILKEITÄ kommenttejasi ^^ samanlaista kritiikkiä vain kehiin
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Curanos ja sen lyijykynät <33 Empty
ViestiAihe: Vs: Curanos ja sen lyijykynät <33   Curanos ja sen lyijykynät <33 Icon_minitimeTi 22 Tammi 2008, 18:08

UWAAH!!! I see yaoi<33 Ai miten niin Sever rakastaa yaoita <33

No niin siis. Piirrät aivan mahhhtavasti : D *nyt iski alemmuuskompleksi*
Nyaah~~ Pidän tyylistäsi piirtää ja varsinkin kun piirrät lyijykynillä. Omat työni jäävät aina siihen lyijykynä vaiheeseen ^^
No, ei voi muuta sanoa, kuin että mahtvaia <33
Yaoita, yaoita ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Curanos ja sen lyijykynät <33 Empty
ViestiAihe: Vs: Curanos ja sen lyijykynät <33   Curanos ja sen lyijykynät <33 Icon_minitimeTi 22 Tammi 2008, 22:47

Severille lisää Yaoita <33 khihi ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Curanos ja sen lyijykynät <33 Empty
ViestiAihe: Vs: Curanos ja sen lyijykynät <33   Curanos ja sen lyijykynät <33 Icon_minitimeMa 28 Tammi 2008, 17:51

Taas piti tulla kehumaan, mutta WAU!! Taidat piirtää aika paljon, kun noin hyvä olet? Aarnis <3 <3 oli tosi ihana!
En ymmärrä, miksi sinulla on niin kamala itsekritiikki? Jos tulee noin hyvää jälkeä, ei niitä kannata sanoa töherryksiksi! Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Curanos ja sen lyijykynät <33 Empty
ViestiAihe: Vs: Curanos ja sen lyijykynät <33   Curanos ja sen lyijykynät <33 Icon_minitimeMa 28 Tammi 2008, 19:15

piirtelen aika usein kotona... ja koulussa. Yleensä vapaa-aika täyttyy kun tonkii laatikon pohjalta paperia ja lyijykyniä ^^ ja mukava kuulla että pidät töistäni. Itsekritiikki on kovaa, koska en omasta mielestäni onnistu koskaan tekemässäni **parannan tapani ^^** ... taas olisi tulossa uusia töitä, mutten ole vielä jaksanut niistä kuvia koneelle laittaa. Toisin sanoen siis kestää kauan ennen kuin Cura saa taas jotain aikaiseksi... jaksakaa venata siihen asti Silmäpuolisorto
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Curanos ja sen lyijykynät <33 Empty
ViestiAihe: Vs: Curanos ja sen lyijykynät <33   Curanos ja sen lyijykynät <33 Icon_minitimeMa 04 Helmi 2008, 19:27

IIH! miten ihmeessä joku voi osata piirtää noin hienoja kuvia... Aivan loistavaia!
Vaatteet oli piirretty aivan mielettömän hyvin ja kaikki muukin oli ppiirretty sairaan hyvin!! Mitenköhän noita curan kuvia vois vielä paremmin kommentoida... ^^'
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Curanos ja sen lyijykynät <33 Empty
ViestiAihe: Vs: Curanos ja sen lyijykynät <33   Curanos ja sen lyijykynät <33 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Curanos ja sen lyijykynät <33
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: TAIDE :: KUVATAIDE-
Siirry: