Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Ja Sever taas jaksaa ^^

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Ja Sever taas jaksaa ^^ Empty
ViestiAihe: Ja Sever taas jaksaa ^^   Ja Sever taas jaksaa ^^ Icon_minitimeMa 26 Marras 2007, 15:58

Ajattelin tässä sanoa siitä videosta, jota alan tekemään. Eli se olisi Valhallasta ja jos aion tehdä videosta täyteläisemmän, niin ajattelin että jos täällä on ihmisiä jotka lainaavat kuviaan videota varten. Teidän nettinimet tietysti ovat sitten lopputeksteissä. Olisin todella kiitollinen jos voisitte lainata kuvianne videota varten. Itse en viitsisi alkaa piirtämään eikä ole vielä skanneriakaan.
Mutta jos ehdokkaita löytyy niin ilmoittakaa tänne sitten vaan ja mieluusti myös ne kuvat joita saan käyttää.
No eipä tässä muuta. Sever vetäytyy taas esiripun taakse ja jää odottelamaan.

Kiituksia kaikille, jotka vaivautuivat lukemaan tämän ^^
*kiittää ja kumartaa hilautuen varjoihin*
Takaisin alkuun Siirry alas
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida


Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 31
Paikkakunta : Carmila
Registration date : 11.08.2007

Ja Sever taas jaksaa ^^ Empty
ViestiAihe: Vs: Ja Sever taas jaksaa ^^   Ja Sever taas jaksaa ^^ Icon_minitimeMa 26 Marras 2007, 20:14

Oho, hienoa että olet näin tosissasi sen videon kanssa : )
No, minun puolestani minun kuviani saa käyttää, jos niistä jotakin iloa on.
Hmm, ja minun puolestani saat sitten valita ihan itse mitä kuviani haluat videossasi käyttää, jos nyt haluat : D

Tulipa sekavaa^^
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Ja Sever taas jaksaa ^^ Empty
ViestiAihe: Vs: Ja Sever taas jaksaa ^^   Ja Sever taas jaksaa ^^ Icon_minitimeMa 26 Marras 2007, 21:25

Hahmo kuviako tarkoitat? Silmäpuolisorto Noh itseltäni löytyy se kaksi.. Vapaasti saa käyttää. Ja jos saan piirrettyä lisää, niitäkin saa käyttää.
Takaisin alkuun Siirry alas
mintseli
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
mintseli


Viestien lukumäärä : 398
Ikä : 33
Paikkakunta : Aidala
Registration date : 07.10.2007

Ja Sever taas jaksaa ^^ Empty
ViestiAihe: Vs: Ja Sever taas jaksaa ^^   Ja Sever taas jaksaa ^^ Icon_minitimeMa 26 Marras 2007, 21:56

Minunkin hahmokuviani saa vapaasti käyttää, taisinpa niin sanoakkin jo jossain... . D

Kiva, et joku jaksaa tällasia videoita väkertää ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Ja Sever taas jaksaa ^^ Empty
ViestiAihe: Vs: Ja Sever taas jaksaa ^^   Ja Sever taas jaksaa ^^ Icon_minitimeKe 28 Marras 2007, 17:48

Ihanaa, kiituksia teille kaikille ja tietenkin vielä otan näitä vastaan, jos jollakin on kuvia ^^ Kaikki ovat terevetulleita. Musaakin tässä vielä etsiskelen, mutta kohtapuolin sitä luultavasti alan väkertämään n_n
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Ja Sever taas jaksaa ^^ Empty
ViestiAihe: Vs: Ja Sever taas jaksaa ^^   Ja Sever taas jaksaa ^^ Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ja Sever taas jaksaa ^^
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Sever-rakkaalle taikuria <33

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: TAIDE :: KUVATAIDE-
Siirry: