Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Aida TÖHERTÄÄ -lievästi sanottuna

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Aida
Kuningaspingviini
Kuningaspingviini
Aida


Viestien lukumäärä : 838
Ikä : 31
Paikkakunta : Carmila
Registration date : 11.08.2007

Aida TÖHERTÄÄ   -lievästi sanottuna Empty
ViestiAihe: Aida TÖHERTÄÄ -lievästi sanottuna   Aida TÖHERTÄÄ   -lievästi sanottuna Icon_minitimePe 23 Marras 2007, 22:15

Töherryksiä nää kyl on, eikä siit muuksi muutu^^

Mutta joo, asiaan : D

Eli ihan tähän alkuun, ainoot mun piirrustukset, joihin joskus koskaan, oon oikeesti ollut (edes hetken) tyytyväinen, on nää mun piirtämät hahmojen kuvat, joten nyt laitan ne tännekin esille, vaikka hahmokuvauksista löytyvät : D

Andromeda

Hnoss

Xavier

Indira & Thordan
He ovat siis tulevat uudet hahmoni Niin, ja tätä kuvaa jostain syystä, en koskaan saanut mieleisekseni muokattua.


Ja sitten jotain töherrystä, joista nyt on jo jonkin aikaa kun oon ne piirtänyt:

Älä lennä pois
Tästä kuvasta en oo oikein koskaan saanut sitä käsitystä, et mitä mieltä siitä oon.
Kuva pohjautuu runooni Älä lennä pois:

Älä lennä pois mun luotain,
pidä kiinni loppuun saakka.

Älä lennä pois,
mun sydämestäin,
sillä siellä sinä olet kuolematon.


Porsitussikala


Poika
Pikku-pojan varjo ja nallekarhu. Joskus pidin tätä hellyyttävänä..
Vesivärityö.

Jaa-Jaa
Joku nainen, jonka hiukset epäonnistuivat, sillä musta tussini loppui kesken : D

Ballerinako?
Jotenkin suloinen mielestäni ^^

Miehekäs nainen
Yritin kyllä tehdä naisesta kauniin, mutta jotenkin miehekkään oloinen siitä tuli. Noh, puudeli-raukka pelastaa.

Mooses ja Mimosa
Kuvan nimitys suoraan kamultani^^ Mooseksella iso nenä : D

Andromedan alkuperäistuotos

Haltia-nainen(Värillinen)
Haltia-nainen (Väritön)
Jostain syystä tähän työhön en ole koskaan ollut tyytyväinen. Skannerini skannaa huonosti puuväritöitä.

Haltia-mies
Päivä päivältä olen ruvennut inhoamaan tätä enemmän : o

Tyttö
Tämä on outo..


No joo, tänään oli taas näitä itsekriittisiä päiviäni ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
https://valhalla.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Aida TÖHERTÄÄ   -lievästi sanottuna Empty
ViestiAihe: Vs: Aida TÖHERTÄÄ -lievästi sanottuna   Aida TÖHERTÄÄ   -lievästi sanottuna Icon_minitimeSu 16 Joulu 2007, 17:33

Hienoja, varsinkin ballerina!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Aida TÖHERTÄÄ   -lievästi sanottuna Empty
ViestiAihe: Vs: Aida TÖHERTÄÄ -lievästi sanottuna   Aida TÖHERTÄÄ   -lievästi sanottuna Icon_minitimeSu 16 Joulu 2007, 17:36

Laitanpa nyt tännekin kommenttia Very Happy Useaan kertaan olen mänä kurkkinut jo, mutta koska olen niin kovin laiska kirjoittaja on kommentoiminen jäänyt. Pakko kyllä sanoa, että pidin tuosta Andromedasta eniten ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Aida TÖHERTÄÄ   -lievästi sanottuna Empty
ViestiAihe: Vs: Aida TÖHERTÄÄ -lievästi sanottuna   Aida TÖHERTÄÄ   -lievästi sanottuna Icon_minitimeKe 26 Joulu 2007, 21:33

Minulla näkyvät vain kolme ensimmäistä linkkiä Neutral Mutta ne kolme ensimmäistä kuvaa ovat oikein hienoja, Andromeda on hienosti väritetty =)
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Aida TÖHERTÄÄ   -lievästi sanottuna Empty
ViestiAihe: Vs: Aida TÖHERTÄÄ -lievästi sanottuna   Aida TÖHERTÄÄ   -lievästi sanottuna Icon_minitimeKe 02 Tammi 2008, 15:33

Valitettavasti minullakin näkyväy vain kolme ensimmäistä kuvaa, mutta ne varmasti kertovat loppujenkin kuvien tasosta.
Itse olen surkea piirtäjä, ja minusta nuo ovat todella hienoja. Ikäänkuin mangaa tai animea, mutta ei ihan kuitenkaan. (Anteeksi jos ne ovat esim. tarkoitettu olemaan mangaa, mutta minulla en omat näkemykseni kaikista asioista, enkä voisi mitenkään haukkua noita.)

Suotta sanot niitä töherryksiksi!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Aida TÖHERTÄÄ   -lievästi sanottuna Empty
ViestiAihe: Vs: Aida TÖHERTÄÄ -lievästi sanottuna   Aida TÖHERTÄÄ   -lievästi sanottuna Icon_minitimeKe 02 Tammi 2008, 15:37

Minullakin näkyy vai kolme ensimmäistä, mutta suoraan sanottuna hienojahan ne on! : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Aida TÖHERTÄÄ   -lievästi sanottuna Empty
ViestiAihe: Vs: Aida TÖHERTÄÄ -lievästi sanottuna   Aida TÖHERTÄÄ   -lievästi sanottuna Icon_minitimeMa 14 Tammi 2008, 17:19

Oon ihan kade, kun kaikki jotka tänne on laittanu kuvii, on ihan mielettömän hyviä piirtämään!!!!! Ite oon ihan huono siinä hommassa.. sormet mulla menee aina huonosti, joten täytyy varmaan piirtää jotain sormettomia tyyppejä... Sad

Tosi hyviä kuvia kyllä aivan loistavia!!!! IHANIA!!!!! ooh
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Aida TÖHERTÄÄ   -lievästi sanottuna Empty
ViestiAihe: Vs: Aida TÖHERTÄÄ -lievästi sanottuna   Aida TÖHERTÄÄ   -lievästi sanottuna Icon_minitimeSu 23 Maalis 2008, 12:28

Pakko näitä Pinkyn töitä oli pakko tulla katsomaan. Tuo ensimmäinen on hieno. . DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Aida TÖHERTÄÄ   -lievästi sanottuna Empty
ViestiAihe: Vs: Aida TÖHERTÄÄ -lievästi sanottuna   Aida TÖHERTÄÄ   -lievästi sanottuna Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Aida TÖHERTÄÄ -lievästi sanottuna
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFF-GAME :: TAIDE :: KUVATAIDE-
Siirry: