Töherryksiä nää kyl on, eikä siit muuksi muutu^^
Mutta joo, asiaan : D
Eli ihan tähän alkuun, ainoot mun piirrustukset, joihin joskus koskaan, oon oikeesti ollut (edes hetken) tyytyväinen, on nää mun piirtämät hahmojen kuvat, joten nyt laitan ne tännekin esille, vaikka hahmokuvauksista löytyvät : D
AndromedaHnossXavierIndira & Thordan He ovat siis tulevat uudet hahmoni Niin, ja tätä kuvaa jostain syystä, en koskaan saanut mieleisekseni muokattua.
Ja sitten jotain töherrystä, joista nyt on jo jonkin aikaa kun oon ne piirtänyt:
Älä lennä poisTästä kuvasta en oo oikein koskaan saanut sitä käsitystä, et mitä mieltä siitä oon.
Kuva pohjautuu runooni Älä lennä pois:
Älä lennä pois mun luotain,
pidä kiinni loppuun saakka.
Älä lennä pois,
mun sydämestäin,
sillä siellä sinä olet kuolematon.PorsitussikalaPoikaPikku-pojan varjo ja nallekarhu. Joskus pidin tätä hellyyttävänä..
Vesivärityö.
Jaa-JaaJoku nainen, jonka hiukset epäonnistuivat, sillä musta tussini loppui kesken : D
Ballerinako?Jotenkin suloinen mielestäni ^^
Miehekäs nainenYritin kyllä tehdä naisesta kauniin, mutta jotenkin miehekkään oloinen siitä tuli. Noh, puudeli-raukka pelastaa.
Mooses ja MimosaKuvan nimitys suoraan kamultani^^ Mooseksella iso nenä : D
Andromedan alkuperäistuotosHaltia-nainen(Värillinen)Haltia-nainen (Väritön)Jostain syystä tähän työhön en ole koskaan ollut tyytyväinen. Skannerini skannaa huonosti puuväritöitä.
Haltia-miesPäivä päivältä olen ruvennut inhoamaan tätä enemmän : o
TyttöTämä on outo..
No joo, tänään oli taas näitä itsekriittisiä päiviäni ^^