Kuten nimi sanoo, päätin sitten vihdoinkin laittaa omia piirustuksiani muillekin näytille. Rakentava palaute olisi mukavaa, sillä aloittelen vasta tätä piirtämistä. (Olen sen verran arka näiden töiden kanssa että huhhuh..)
Lisään kuvia, kunhan saan niitä tehtyä.Sokea koululainen.Ah, nimi sen kaiken jo kertoi! Olisi varmaan kannattanut siistiä tuota mutta hällä väliä, tussia kun ei löytynyt sillä hetkellä
Yksikätinen soturiOmasta mielestäni hieman epäonnistunut. En todellakaan osaa piirtää käsiä ja taas tuo oikea jalka alkoi temppuilemaan taas (ja kaupan päälle kynänikin hajosi) O_O
Oudoimassa koskaan tekemässäni asenossa oleva heebo!? Taustalla silmä harjoitusHerran jumala, miten minä tuon tein!!? O_O
Ihme heeboPakko myöntää, kädet onnistuivat omalla taulukollani harvinaisen hyvin O_O Yleensä ne ovat ihan kauhean näköiset. Kuvia en usko tulevan vähään aikaan, sillä päätin ensimmäiseksi harjoittaa tuota yksityiskohtien, jalkojen, käsien ja silmien piirtämistä
Arrancar 105, Valentine MidanHieman Bleach Fan artia, ja päätin sitten piirtää Arrancarin! Onnistui mielestäni hyvin, siis OMASTA mielestäni! Paitsi tuo naamion osa.. (Meni aivan perseelleen, vihaan tussausta) Piirsin myös tämän aseen mukaan kuvaan.
Arrancar 767, Hazel RaptorJa lisää Bleach aiheista piirrustusta, tällä kertaa hieman paremmin kuin edellinen.
Arrancar 657, Valentine KaenOlen pirun tyytyväinen tähän!
Random Bleach HahmoOlen todellakin tyytyväinen tähän, onnistui mielestäni hyvin
Random Bleach, Väritetty!Taisin pilata koko kuvan temppuilullani Photoshopissa, mutta kuitenkin.
Kuva.. Minusta?No, päätinpä sitten piirtä itseni ja tässä loppu tulos.
Tikku-ukkoNo, tälläisestä minä aloitan hahmon tekemisen.
Silmä 1 Hei, päivitystä, ja Ray on parantunut piirtämisessä, Jei!
Kasvot!Whohoo!
Tikku-ukko 2Luonnos 2
Tikku-ukko 3!Luonnas 3!