| Mitä vanhempasi sanoisivat jos näkisivät sinut.. | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Mitä vanhempasi sanoisivat jos näkisivät sinut.. Ke 13 Helmi 2008, 16:08 | |
| Ihmittelisivät ja kysyisivät ja sanoisivat, että puita ei kasvassa paljoakaan kaupungissa.
Mitä vanhempasi sanoisivat, jos olisit ylipuolet päivästä teitokoneella? Hieman huono ja outo kysymy |
|
| |
Aida Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 838 Ikä : 32 Paikkakunta : Carmila Registration date : 11.08.2007
| Aihe: Vs: Mitä vanhempasi sanoisivat jos näkisivät sinut.. Ke 13 Helmi 2008, 17:06 | |
| Ihmettelisivät varmaan mikä tuo TEITOKONE on : DDD
Mitä vanhempasi sanoisivat, jos päättäisit orjakaupata jonkun sisaruksesi? | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Mitä vanhempasi sanoisivat jos näkisivät sinut.. To 14 Helmi 2008, 20:00 | |
| No ne varmaan heittäis mut ulos, yms. En edes halua tietää :<<
Mitä vanhempasi sanoisivat, jos sanoisit hankkivasi kaljamahan? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Mitä vanhempasi sanoisivat jos näkisivät sinut.. Pe 15 Helmi 2008, 12:01 | |
| Oma on asiasi, mutta en hankiisi semmoista
Mitä vanhempasi sanoisivat, jos sinä seurustelisit yli 50-vuotiaan miehen kanssa? |
|
| |
Aida Kuningaspingviini
Viestien lukumäärä : 838 Ikä : 32 Paikkakunta : Carmila Registration date : 11.08.2007
| Aihe: Vs: Mitä vanhempasi sanoisivat jos näkisivät sinut.. Pe 15 Helmi 2008, 13:12 | |
| "Kuinka sokea voi rakkaus olla..?" Äiti varmaan huokaisisi, minkä jälkeen yrittäisi tuputtaa päähäni niin useita hyviä syitä erota tuosta miehestä, kuin vain ikinä keksisi. : D
Mitä vanhempasi sanoisivat, jos pukeutuisit kaapuun, ja ilmoittaisit, että sinusta tulee nunna? | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Mitä vanhempasi sanoisivat jos näkisivät sinut.. Pe 15 Helmi 2008, 21:38 | |
| "Nyt soon menny sen yhen animen fanittamisessa liian pitkälle :00" Trinity bloodia siis fanitan ja siinä on pappeja ja sellasta vaikkei se todellakaan mikään pyhimysanime olekkaan. 8D
Mitä vanhempasi sanoisivat jos keroisisit heille, että olet raskaana? (en tiedä onko ollut, mutta n___n') |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Mitä vanhempasi sanoisivat jos näkisivät sinut.. Pe 15 Helmi 2008, 22:48 | |
| "Älä vaan sano että SE on isä..."
Mitä vanhempasi sanoisivat jos tietäisivät että tuijotat YAOIta päivät pitkät? (nimim. riippuvainen) |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Mitä vanhempasi sanoisivat jos näkisivät sinut.. La 16 Helmi 2008, 09:34 | |
| *kröh* Ei ne varmaan mitään muuta, kattoisivat vaan pitkään ja luultavasti hankkisivat minulle paikan jostain hoitolaitoksesta...muttah niin, minäkin olen *kröh* riippuvainen ^^'
Mitä vanhempasi sanoisivat, jos huomaisivat sinun osaavan kiipeillä katossa ja seinillä ilman mitään ihme varusteita?
Ajatus kulkee aamusta -_-' |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Mitä vanhempasi sanoisivat jos näkisivät sinut.. La 16 Helmi 2008, 09:56 | |
| Todenäköisesti lähettäisivät minut tutkimuksiin jonnekin.. Jos minustakin olisi tullut sellainen "erikoinen Heroes - tyyppi" (;
Mitä vanhempasi sanoisivat sinulle, jos löytäisivät sinut katolta hyppäämässä vanhan luudan kanssa pieni "taikasauva" kädessä? (järkevää..) |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Mitä vanhempasi sanoisivat jos näkisivät sinut.. La 16 Helmi 2008, 15:40 | |
| Hommaisivat mut alas ja pitäisivät mulle puhuttelun siitä, et meidän suvus ei kulje yliluonnolliset lahjat :>
Mitä vanhempasi sanoisivat jos rehtorinne soittaisi kotiin ja ehdottaisi sinulle luokan kertausta ? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Mitä vanhempasi sanoisivat jos näkisivät sinut.. La 16 Helmi 2008, 18:59 | |
| Nauraisivat vain ja heittäisivät vitsiä ;D
Mitä vanhempasi sanoisivat jos kertoisit heille lähteväsi seuraavana päivänä vuodeksi vaihto-oppilaaksi ulkomaille? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Mitä vanhempasi sanoisivat jos näkisivät sinut.. La 16 Helmi 2008, 21:44 | |
| Sanoisivat että et todellakaan ja lukitsisvat minut jonnekkin komeroon : DDD
Mitä vanhempasi sanoisivat jos kertoisit haluavasi olla kukka, ja haluat, että vanhempasi istuttaisivat sinut erääseen kukka ruukkuun? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Mitä vanhempasi sanoisivat jos näkisivät sinut.. Pe 22 Helmi 2008, 14:33 | |
| Varmaan naurahtaisivat ja sanoisivat että "Joo, laitetaanko ruukkuun jossa on spiraaleja?"
Mitä vanhempasi sanoisivat, jos toisit kotiin poikaystäväsi, joka haisisi tupakalle, ja jonka taskusta löytyisi viinapullo ja jonka käsi olisi täynnä neulanpitoja? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Mitä vanhempasi sanoisivat jos näkisivät sinut.. Pe 22 Helmi 2008, 19:45 | |
| Epätodennäköistä, että senkaltaisen kotiini toisin, mutta varmasti sanoisivat, että: "Tuo häiskä tekee samantien u-käännöksen ja menee ulos. Sinä jäät kyllä tänne."
Mitä vanhempasi sanoisivat, jos tulisit kotiin ja alkaisit välittömästi soittaa ilmakitaraa heidän edessään? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Mitä vanhempasi sanoisivat jos näkisivät sinut.. Pe 22 Helmi 2008, 19:57 | |
| Ne varmaan kysyisivät, että olenko mä humalassa. -.-'
Mitä vanhempasi sanoisivat jos joisit ruoan yhteydessä lasillisen etikkaa muitta mutkitta, ja sitten kiittäisit ruoasta ja lähtisit pöydästä? Mistä ihmeestä mä näitä keksin.. O.o' |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Mitä vanhempasi sanoisivat jos näkisivät sinut.. La 23 Helmi 2008, 20:40 | |
| KAttoisivat varmaan perään tyhminä. Menisivät kaiken kaikkiaan sanattomiksi : DDD
Mitä vanhempasi sanoisivat, jos kertoisit, että olisit kävellyt keskellä yötä moottoritiellä?
Ja minä olen edelleen tien päällä ^^ Moottoritietä tuli tänäänkin kuljettua -- mutta onneksi ihan autolla : DD |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Mitä vanhempasi sanoisivat jos näkisivät sinut.. La 23 Helmi 2008, 20:50 | |
| Väittäisivät että olisin nähnyt unta, täällä kun ei ole moottoriteitä mailla halmeilla Mitä vanhempasi sanoisivat jos päättäisit lopettaa koulun tähän paikkaan? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Mitä vanhempasi sanoisivat jos näkisivät sinut.. Su 24 Helmi 2008, 22:12 | |
| Varmasti sanoisivat, että "MITÄÄH?!" ja sitten menisivät täysin sanattomiksi. Minä kun satun pitämään koulunkäynnistä ^^
Mitä vanhempasi sanoisivat, jos ilmoittaisit pitäväsi juurikin sillä tavalla samasta sukupuolesta kuin itse olet? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Mitä vanhempasi sanoisivat jos näkisivät sinut.. La 08 Maalis 2008, 15:36 | |
| Luultavasti olisivat ensin ihan sanattomia, mutta ehkä ne osaisi sitten sopeutua ajatukseen vähitellen.
Mitä vanhempasi sanoisivat, jos ilmoittaisit että tästä lähtien syöt vain jäätelöä? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Mitä vanhempasi sanoisivat jos näkisivät sinut.. La 08 Maalis 2008, 16:49 | |
| Veisivät varmaan jonnekkin hoitoon >.<
Mitä vanhempasi sanoisivat, jos tulisit kotiin hiukset kaljuksi leikattuina? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Mitä vanhempasi sanoisivat jos näkisivät sinut.. Su 09 Maalis 2008, 10:03 | |
| Isä olisi varmaa riemuissaan, äiti huutaisi ja kiroaisi naama punaisena.
Mitä vanhempasi sanoisivat jos tulisit kotiin kahden kokeen kanssa, joita koristaisi kaunis 4? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Mitä vanhempasi sanoisivat jos näkisivät sinut.. Su 09 Maalis 2008, 10:24 | |
| Olisivat ihan ihmeissään, kun olen ihan hyvä koulussa.
Mitä vanhempasi sanoisivat, jos tulisit kotiin säkkikankaaseen pukeutuneena ja tuhkaa hiuksiisi sirotelleena? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Mitä vanhempasi sanoisivat jos näkisivät sinut.. Su 09 Maalis 2008, 10:58 | |
| Kysyisivät tulenko jostain naamiaisista. Ja nyt talvella varmaan kauhistelisivat että miksi minulla ei ollut takkia päällä ja on niin kylmä ja käläkälä-
Mitä vanhempasi sanoisivat, jos ilmoittaisit että lupauduit lähtemään viikoksi Ugandaan ja tarvitsisit kaksikymmentä euroa lainaan? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Mitä vanhempasi sanoisivat jos näkisivät sinut.. Su 09 Maalis 2008, 14:22 | |
| Sanoisi että en saa mennä ja rahaa en ainakaan saisi
Mitä vanhempasi sanoisivat jos näkisivät sinut tanssimassa musiikkivideolla? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Mitä vanhempasi sanoisivat jos näkisivät sinut.. Su 09 Maalis 2008, 15:59 | |
| Ihmettelisivät ja kysyisivät minulta kaiken laista, jos katsoisi musiikki kanavia.
Mitä vanhempasi sanoisivat, jos menisit naimisiin afrikkalaisen kanssa ja muutat sinne? |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Mitä vanhempasi sanoisivat jos näkisivät sinut.. | |
| |
|
| |
| Mitä vanhempasi sanoisivat jos näkisivät sinut.. | |
|